بصیری در نشست خبری سازمان بسیج رسانه خبر داد

تقدیر از برترین های جشنواره ابوذر در همایش روز بسیج رسانه

بصیری در نشست خبری بسیج رسانه گفت: همایش روز بسیج رسانه درروز چهارشنبه در سالن سوره سازمان تبلیغات اسلامی با تقدیر از برترین های جشنواره ابوذر با حضور سردار غیب پرور و سخنرانی آقای زاکانی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۱۲۱۱۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، نشست خبری مسئول سازمان بسیج رسانه صبح امروز با حضور مسعود بصیری و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه در این نشست خبری ضمن عرض تسلیت به مناسب شهادت جمعی از آتش نشانان و برخی ساکنان و کسبه ساختمان پلاسکو اظهار داشت: از رسانه ها تقاضا داریم که از سیاه نمایی و نشان دادن بیش از حد دردها و غم ها خودداری کرده و بیشتر به جلوه های زیبای ایثار و فداکاری و توانمندی عرصه خدمت رسانی آتش نشانان به هم نوعان بپردازند.

وی افزود: رسانه ها باید فارغ از هرگونه حزبی گرایی و سیاسی بازی اخبار این حادثه را تحلیل کنند تا از تکرار این حوادث تلخ جلوگیری شود و همچنین مسئولان مربوطه با ساختمان های فاقد ایمنی برخود کرده و آنها را اعمال قانون کنند.

بصیری در ادامه با تبریک روز بسیج رسانه خاطر نشان کرد: 21دی ماه سالروز شهادت شهید رهبر، شهید شاخص قشر بسیج رسانه بود که ما به دلیل فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی این بزرگداشت را به تاخیر انداختیم. به همین جهت روز سه شنبه همایش و گردهمایی با حضور حجت الاسلام سرلک استاد قشر بسیج رسانه استان تهران بزرگ و سرار مقدم فر در سالن شهید رشادی سپاه رسول لله برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه با اشاره به دیگر برنامه های سازمان بسیج رسانه در این هفته بیان داشت: همایش روز بسیج رسانه روز چهارشنبه در سالن سوره سازمان تبلیغات اسلامی با تقدیر از برترین های جشنواره ابوذر با حضور سردار غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، و سخنرانی آقای زاکانی برگزار می شود. جشنواره ابوذر در دومین سال خود قرار دارد و تاکنون 13هزار اثر در حوزه های مختلف اعم از حوزه اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب و رسانه به این جشنواره ارسال شده است. بدینمنظور از رسانه ها دعوت می کنیم جهت دلگرمی در اختتامیه جشنواره ابوذرکه تنها جشنواره بزرگ و سراسری در کشور بدون هیچ جناح بازی برگزار می شود شرکت کنند.

وی یادآور شد: همچنین روز پنج شنبه مدیران و مسئولان بسیج رسانه با علما و مراجع قم همچون آیت الله جوادی آملی و آیت الله سعیدی دیدار خواهند کرد و از صحبت های آنها در حوزه اخلاق و فقه بهره خواهند برد.

بصیری با اشاره به اقدامات مهم بسیج رسانه گفت: نامه نوشتن به مدافعان حرم از دیگر برنامه های بسیج رسانه است که بدین منظور طرحی آماده شده و اجرا خواهد شد. ما در دهه 60 برای رزمندگان اسلام نامه می نوشتیم الان هم تدارک دیدیم که برای کسانی که در سوریه و عراق می جنگند مردم برای آنها نامه بنویسند و در آنجا توسط مترجمین ترجمه می شود و جواب آن نامه ها به دست مردم خواهد رسید.


ارسال نظرات