خبرهای داغ:
مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بناب:

دهه فجر؛ فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بناب در نشست هماهنگی با مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم است.
کد خبر: ۸۸۱۲۳۴۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عمران دوستی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردم و ولایی است، اظهار کرد: ارمغانی که این انقلاب و نظام برای مردم داشت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.

وی با تأکید بر اهمیت فضاسازی مناسب در سطح شهر و روستاها، تصریح کرد: نقطه عطف برنامه‌های امسال دهه فجر مردمی بودن و توجه بیش از پیش به کیفیت برنامه‌هاست.

رئیس ستاد دهه فجر بناب مردمی بودن انقلاب اسلامی و حضور اقشار مختلف مردم در صحنه‌های انقلاب را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن دانست و افزود: این خصوصیات انقلاب اسلامی را با دیگر انقلاب‌های پیش از خود متمایز می‌کند.

دوستی خاطرنشان کرد: این انقلاب متعلق به همه مردم است، چراکه همه اقشار جامعه در به ثمر رسیدن و تداوم این انقلاب تا به امروز سهم داشته‌اند.

وی همچنین با اذعان به اینکه انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل آینده ضروری است؛ تصریح کرد: باید ارزش‌های انقلاب را با برگزاری برنامه‌ها و مراسم برای نسل جدید به تصویر بکشیم.

فرمانده سپاه بناب از انتخاب ۲۱ بهمن به عنوان روز شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در این روز ۱۷ شهید وارد خاک بناب شد، به همین مناسبت این روز عزیز را به عنوان روز شاخص در شهرستان بناب انتخاب کردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها