احداث آشیانه آتش‌نشانی در شهرک صنعتی پارس‌آباد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: احداث آشیانه آتش‌نشانی در شهرک صنعتی پارس‌آباد در راستای اهداف توسعه پایدار بوده و این شرکت متعهد به مسائل زیست محیطی است.
کد خبر: ۸۸۱۲۶۴۷
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل ازارس تبار،ابراهیم فریدی با اشاره به اینکه احداث آشیانه آتش‌نشانی در شهرک صنعتی پارس‌آباد کاملا ضروری است، اظهار کرد: حفظ ایمنی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی در واحدهای صنعتی از کارهای مهمی است که باید انجام شود.

وی گفت: سرعت، نزدیکی و دسترسی آسان به امکانات امدادرسانی در هنگام بروز حریق در کاهش خسارات نقش مهم و کلیدی ایفا می‌کند و نیروهای امدادرسانی نباید از عکس‌العمل به‌موقع غافل باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: در سال 94 یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی تهیه و تحویل شرکت خدماتی در پارس‌آباد شد و بنابراین نسبت به ضرورت احداث آشیانه برای ماشین آتش‌نشانی اقدام شد که محل آن کاملا در زون خدماتی قرار دارد.

فریدی به وظیفه مهم تلطیف فضای عمومی توسط این شرکت اشاره کرد و افزود: در این راستا شرکت بیش از تعهد خود نسبت به احداث فضای سبز در شهرک اقدام کرده و متعهد به مسائل زیست محیطی است.

وی از فروش دو قطعه از زمین‌های شهرک صنعتی پارس‌آباد خبر داد و یادآور شد: این اراضی جزو اراضی قابل واگذاری جهت فعالیت‌های صنعتی است که قرار است در قالب مزایده به متقاضیان واگذار شود.

ارسال نظرات