در بین اعضای شورای هیئات مذهبی گفته شد:

دهه فجر فرصت تقویت گفتمان انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه دهه فجر زمان تبیین است گفت: دهه فجر فرصت تقویت گفتمان انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۱۲۸۳۶
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه شهرکرد در جمع اعضای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان اظهار کرد: باید در دهه فجر انقلاب را تحکیم بخشید.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام خاطرنشان کرد: انقلاب به حق یک ودیعه و امانت سنگین در دست ما است که باید از این امانت به خوبی مراقبت کنیم.
 
وی با بیان اینکه باید بتوانیم به خوبی دین خود را به انقلاب و آرمان‌های آن ادا کنیم افزود: ما باید مراقب باشیم در این برهه از زمان از انقلاب و آرمان‌های آن دفاع کنیم چرا که اگر انقلاب آسیب ببیند به اسلام ضربه وارد می‌شود.
 
این مسئول عنوان کرد: انقلاب اسلامی در جهان اسلام را مطرح کرده است و با ضربه خوردن انقلاب اسلام پشتوانه عظیم را ازدست می‎‌دهد.
 
نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: باید حضور مردم را بیش از پیش همراه خود داشته باشیم و برای حفظ از انقلاب و اسلام تلاش کنیم.
 
نکونام کار در هیئات مذهبی را افتخاری بزرگ عنوان کرد و گفت: روحیه شهادت طلبی و ستیزگری با دشمنان باید در هیئات مذهبی وجود داشته باشد .
 
وی با بیان اینکه باید روحیه سیاسی‌گری بر هیئات مذهبی حاکم باشد اظهار کرد: سیاست، نظام و طاغوت براندازی با هیئات مذهبی عجین شده است و برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب باید تلاش کرد. 
 
 
ارسال نظرات