جانشین سازمان بسیج مداحان کشور:

دشمن به دنبال دور کردن مداحان از انقلاب است

ارجونی گفت: برخی افراد که از سوی دشمن اجیر می‌شوند، حاضر هستند با هزینه آنچنانی هیأت را از رهبر و انقلاب دور کنند
کد خبر: ۸۸۱۳۰۸۵
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
سرهنگ پاسدار یوسف ارجونی،درگفتگو با خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان گفت: تفاهم، صفا و صمیمیت بین مداحان استان زبانزد است.
وی ادامه داد: هرچه بتوانیم این ظرفیت را تقویت کنیم قطعا به مکتب اهل بیت نزدیکتر خواهیم شد.
ارجونی با تأکید بر آموزش و بکارگیری مداحان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم برای بهینه‌سازی مداحان که برنامه دقیقی تهیه کنیم چرا که این امر مهمتر از مسأله آموزش اولیه است؛ باید بدانیم که چگونه از مداحان استفاده کنیم.
وی به اهمیت هم‌افزایی اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های مختلفی در استان متولی امر مداحی هستند که شاید تاکنون برخی از آنها دیده نشده باشند اما اگر با حضور مسؤولان دستگاه‌های متولی، یک اتاق فکر واحد تشکیل شود، تعامل بیشتر و برنامه‌ها مؤثرتر خواهند شد.
جانشین سازمان بسیج مداحان کشور به بیان اهمیت وحدت در عرصه بین الملل پرداخت و گفت: رهبر انقلاب در 10 سال دیدارهای پیاپی با مداحان بر مسأله وحدت تأکید کرده‌اند؛ ایشان فرمودند هیأت سکولار نداریم؛ اکنون نیز شاهد هستیم که آنچه برخی مداحان را برجسته می‌کند، انقلابی‌گری و دفاع از مظلومان است؛ واکنش به اسلام‌خواهی افرادی چون شیخ نمر، شیخ زکزاکی و شیخ عیسی قاسم گواهی بر این مدعا است.
وی عنوان کرد: برخی افراد که از سوی دشمن اجیر می‌شوند، حاضر هستند با هزینه آنچنانی هیأت را از رهبر و انقلاب دور کنند؛ حتی اسرائیل نیز کارگاه‌های تخصصی ویژه مداحان برگزار می‌کند تا اهداف او را دنبال کنند؛ بنابراین باید هوشیار باشیم.
ارجونی با تأکید بر بصیرت‌افزایی مداحان ابراز داشت: در مسائلی چون حجاب و عفاف، مضرات ماهواره و شبکه های اجتماعی و سوق به استفاده صحیح از فضای مجازی باید به عموم جامعه آگاهی دهیم.
وی که پیش از این به عنوان رییس کانون مداحان و شاعران آیینی سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت بود، اضافه کرد: اگر در کشور به رتبه‌های خوبی رسیدیم و مایه فخر و مباهات شدیم؛ بابت زحمات مداحان استان بوده و ما بعنوان خدمتگزار فقط مسؤول هماهنگی بودیم
ارسال نظرات