چهارشنبه ششم بهمن ماه در ساری برگزار می شود:

یادواره شهید کمالی با رونمایی اثر هنری

اولین یادواره شهید مدافع حرم نمایندگی ولی فقیه سپاه مازندران چهارشنبه 6 بهمن‌ماه در اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار می‌شود و مجید رضایی خواننده جوان ساروی از جدیدترین اثر خود رونمایی می‌کند.
کد خبر: ۸۸۱۳۱۱۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام علی(ع) و کانون فرهنگی هنری شهید کولایی ساری برگزار می‌شود.

این مراسم در حالی چهارشنبه 6 بهمن‌ماه در اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار می‌شود که مجید رضایی خواننده جوان ساروی از جدیدترین اثر خود رونمایی می‌کند.

شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی پاسدار وظیفه ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندورود و اهل روستای کفرات نکا و ساکن ساری بوده است که جمعه 17 اردیبهشت‌ماه در منطقه خان‌طومان سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

از این شهید فرزند دو ساله‌ای به نام امیرمهدی به یادگار مانده و با توجه به اینکه پیکر شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی هنوز به کشور باز نگشته است، امیرمهدی این روزها دلتنگ پدر است تا بار دگر بتواند با او بازی کند و او را در آغوش گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها