واکنش نماینده مجلس به مطرح شدن موضوعات بی ارتباط با ورزش در برنامه نود در گفتگو با «بسیج»:

برنامه 90 به موضوع کارشناسی خود بپردازد

موسوی لارگانی گفت: در مواقعی که حوادث و مسائلی در کشور به وجود می آید باید اظهار نظر را به کارشناسان برنامه بسپارند و هر برنامه ای نباید در مورد مسائل دیگر اظهار نظر کند.
کد خبر: ۸۸۱۳۱۳۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج  در واکنش به اظهارات هر از چندگاه مجری برنامه نود درباره مسائلی که هیچ ارتباطی به این برنامه ندارد، گفت: بسیاری از برنامه های صدا وسیما تخصصی است و مجریان برنامه ها نیز افرادی کارشناس در آن رشته و برنامه هستند، لذا در مواقعی که حوادث و مسائلی در کشور به وجود می آید باید اظهار نظر را به کارشناسان برنامه بسپارند و هر برنامه ای نباید در مورد مسائل دیگر اظهار نظر کند.

وی با بیان اینکه ابراز همدردی و اشاره به حوادث و اتفاقات به خودی خود اشکالی ندارد گفت: اینکه هر فردی در برنامه خود در رابطه با مسائلی اظهار نظر کند که حتی موجب سوءاستفاده رسانه های خارجی شود صحیح نیست.

این مقام مسئول متذکر شد: ریاست محترم صدا و سیما و شورای نظارت بر صدا و سیما باید بر این موضوع دقت نظر بیشتر داشته باشند نباید از صدا و سیما برای رسانه های بیگانه خوراک تهیه کرد و که آنها بخواهند به ما خرده بگیرند.

موسوی لارگانی تصریح کرد: برنامه 90 یکی از پربیننده ترین برنامه های صدا و سیما است و در بحث ورزش مجری توانمند و کارشناسی است اما در دقایق زیادی از برنامه از حادثه پلاسکو بحث و صحبت کردند که به نظر می رسد صلاح نیست؛ اینکه موضوع پیامک برنامه را بحث پلاسکو و حمایت از گروهی از جامعه قرار دادند بحث خوبی است اما باید نظارت ها بر برنامه های صدا و سیما بیشتر شود بر برنامه ها تا دشمنان خارجی و حتی داخلی سو استفاده نکنند.


ارسال نظرات