مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) :

رسانه باید تقویت کننده جبهه جهاد کبیر باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص)تهران بزرگ، گمشده جامعه امروز را رعایت اخلاقیات دانست و گفت: رسانه‌ای انقلابی محسوب می‌شود که پرچمدار مبارزه با فقر، تبعیض و بی عدالتی باشد.
کد خبر: ۸۸۱۳۱۷۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ حجت الاسلام گواهی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) در همایش رسانه انقلابی که در سالن شهید رشادی تهران بزرگ با حضور دست اندرکاران رسانه ای و خبرنگاران بسیجی برگزار شد گفت: گمشده امروز جامعه اسلامی ما اخلاق است.

وی با بیان اینکه حفظ انقلاب اسلامی بر همگان واجب است اظهار کرد: صحبت‌های امام خمینی(ره) باید اصل و نقشه راه ما باشد و با غفلت از کنار برخی سخنان ایشان عبور نکنیم. چه بسا اگر امروز امام(ره) در بین ما بودند برخی از این خبرها، رسانه‌ها و کتاب‌ها را تائید نمی‌کردند.

حجت الاسلام گواهی در ادامه سخنان خود به تبیین مولفه‌های یک رسانه انقلاب پرداخت و گفت: رسانه باید در زمینه حفظ انقلاب و تبیین و بسط روحیه انقلابی دغدغه مند باشد و با تمام توان از هویت انقلابی صیانت کند.

وی با بیان اینکه امروز اعتماد مردم به فضای مجازی بیشتر از رسانه‌ها شده است گفت: رسانه باید نقش موثری در نصرت انقلاب اسلامی داشته باشد.

وی با بیان اینکه رسانه انقلابی باید حفظ وحدت ملی و انسجام اسلامی سرلوحه کار خود قرار دهد گفت: رسانه‌ای انقلابی محسوب می‌شود که پرچمدار مبارزه با فقر، تبعیض و بی عدالتی باشد.

وی از رسانه‌ها خواست تا به بیان دستاوردهایی علمی و صنعتی کشور پس از انقلاب اسلامی بپردازند و گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای گرانبهای است که رسانه می‌تواند از بخش‌های مختلف آن الگو بگیرد.

حجت الاسلام گواهی در ادامه رسانه انقلابی را رسانه‌ای خواند که حیله و نقشه دشمن و معاندان را برای مردم بازگو می‌کند و گفت: جلب اعتماد عمومی از وظایف رسانه انقلابی است و لازمه این امر برخوردار بودن اخبار از صحت و دقت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) با اشاره به اینکه نقشه‌هایی که دشمن با هدف فرو ریختن سنگرهای انقلابی طراحی می‌کند باید از سوی رسانه‌های انقلابی بیان شود تصریح کرد: رسانه انقلابی باید تقویت کننده جبهه جهاد کبیر باشد و خطر جریان تحریف شخصیت امام خمینی(ره) را برای مردم بازگو کند.

در این همایش  سردار مقدم فر، مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت الاسلام سرلک کارشناس مذهبی ، سخنرانی کردند.

منبع؛ ایکنا


ارسال نظرات