توسط مسئولین و دانش آموزان صورت گرفت:

ابراز همدردی و تقدیر از آتش نشانان شهر نیر

مسئولان و دانش‌آموزان شهر نیر، از تنها ایستگاه آتش‌نشانی شهر بازدید کرده و ضمن ابراز همدردی، با اهدای شاخه گل به آتش‌نشانان از زحمات آن‌ها قدردانی کردند.
کد خبر: ۸۸۱۳۵۹۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

به گزارشخبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، حادثه اخیر و دردناک آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو تهران، منجر به شهادت جمعی از آتش نشانان غیور کشورمان که برای نجات جان هم وطنان خود، ایثارگرانه پای در میدان گذاشته و از جان گذشتند، موجب تاثر و اندوه فراوان و در عین حال تحسین و تقویت ملت ایران شد.

در همین راستا امام جمعه نیر، فرماندار شهرستان، بخشدار مرکزی نیر، مدیرآموزش و پرورش منطقه به همراه جمعی از کارکنان و فرهنگیان و دانش آموزان دبستان دکتر علی شریعتی نیر و جمعی از مسئولین این شهرستان، با حضور در جلوی ساختمان شهرداری نیر، ضمن ادای احترام به شهیدان آتش نشانانی حادثه ساختمان پلاسکو تهران و نثار فاتحه به روح بلند این عزیزان، با عوامل شهرداری و آتش نشانان شهرستان نیر دیدار کردند و ضمن تکریم از زحمات و تلاش های شبانه روزی این عزیزان در منطقه، با اهدای گل به این جانفشانان، خسته نباشید گفته و از خداوند متعال، توفیق روز افزون به آنان مسئلت کردند.

ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری تهران روز پنجشنبه در پی آتش سوزی و هنگامی که حدود 20 آتش نشان مشغول امداد رسانی در آن بودند فرو ریخت و آتش نشانان زیر آوار گرفتار شدند.


.

ارسال نظرات