جانشین قشر بسیج رسانه استان اردبیل گفت: بنیاد فرهنگی و رسانه‌ای مطالبات عمومی مردمی استان اردبیل تشکیل می‌شود، چرا که تشکیل این بنیاد یکی از نیازهای اساسی استانها محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۳۶۶۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از سبلان‌ما ،اکبر غاربی در مجمع کشوری بسیج رسانه اظهار داشت: به منظور بررسی آسیبهای اجتماعی در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی و پیگیری مطالبات عمومی مردم، این بنیاد لازم است در استانها تشکیل شود.
وی با اشاره به نقش محوری بسیج رسانه تصریح کرد: بنیاد فرهنگی و رسانه‌ای مطالبات عمومی به دنبال پیگیری خواسته‌ها و مشکلات جامعه بوده و تقویت روحیه انقلابی‌گری و پیگیری اجرای منویات رهبری در خدمت به مردم از جمله رسالت‌های آن محسوب می‌شود که بایستی مورد توجه واقع شود.
جانشین قشر بسیج رسانه استان اردبیل گفت:به منظور تقویت بنیه محتوایی رسانه‌ای استان، پارک محتوایی بایستی با تشکیل اتاق اندیشه‌ورز با حضور اساتید فن و صاحبان نظر فعالیت نماید و از این طریق به تقویت بنیه محتوای رسانه‌ای بپردازد.
غاربی با اشاره به پایین بودن سواد رسانه‌های جامعه بیان کرد: یکی از مهمترین نواقص و خلاهایی که در اقشار مختلف جامعه احساس می‌شود، نقش رسانه در بعد آموزشی جامعه است که می‌توان با برنامه‌ریزی‌های لازم و هماهنگی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح جامعی را در این خصوص برای بررسی و تصویب به مجلس ارائه داد تا از سطوح ابتدایی در آموزش و پرورش این طرح عملیاتی شود.
وی تعامل سازنده بسیج و رسانه‌ها را به عنوان یک فرصت دانست و تصریح کرد: در مقابل این فرصت‌ها، تهدیداتی نیز وجود دارد که می‌توان با اصلاح قانون مطبوعات، رفع مشکلات مالی نشریات محلی از طریق توزیع عادلانه آگهی‌ها، رفع مشکل بیمه خبرنگاران و اصلاح نحوه پرداخت یارانه‌های مطبوعات محلی آنها را به یک فرصت بی‌بدیل تبدیل کرد.

ارسال نظرات