خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تبریز:

بزرگترین اشتباه ترامپ حمایت از اسرائیل است

امام جمعه موقت تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه حمایت از رژیم صهیونیستی و سخنرانی علیه مسلمانان را بزرگترین اشتباه ترامپ عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۱۳۹۷۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی حاجی زاده اشتباه دیگر ترامپ محدودیت مسلمانان آمریکا دانست و گفت: برخی لغات و جملات کثیف از جانب ترامپ و کلینتون در دوران انتخابات نشان می‌دهد که در چه سطحی قرار دارند.

وی تصریح کرد: اگر ترامپ برنامه‌ای برای ایران دارد بهتر است به فکر تظاهرات خیابانی کشور و به فقرا خود باشد نه یک رژیم صهیونیستی را پوشش دهد.

حجت الاسلام حاجی زاده جریان ساختمان پلاسکوی تهران از بزرگ‌ترین مصیبت‌ها خواند و اظهار داشت: آتش‌نشانان جان بر کف در این حادثه جان خود را از دست دادند که پس از حادثه ریلی تبریز-مشهد و حله تلخ ترین حادثه بود.

امام جمعه موقت تبریز در بخش دیگر سخانان خود با تاکید به زبانزد بودن امنیت ایران بیان کرد: سربازان گمنام ستون نظام بوده و همه تلاش خود را برای دفاع از کشور به کار می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: باید به خون شهدا ارزش قائل شویم و راه آن ها را خوب بشناسیم چراکه راه و رسم شهدا راهی است کهه دین و اسلام ترسیم کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها