لیگ تکواندو ویژه حافظان قرآن کریم برگزار شد

مدیر اجرائی دومین دوره مسابقات قرآن و تکواندو کشور: مسابقات لیگ حافظان قرآن کریم کشور با حضور 19 تیم قرآنی در مازندران برگزار شده است.
کد خبر: ۸۸۱۴۱۰۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیده‌کلثوم حسینی اشاره به برگزاری نخستین لیگ حافظان قرآن کریم کشور در مازندران، اظهار کرد: این مسابقات با حضور 19 تیم قرآنی در مازندران برگزار شده است.

وی افزود: هشت تیم قرآنی این مسابقات را ورزشکاران رشته ورزشی تکواندو تشکیل می‌دادند که یکی از این تیم‌ها عنوان نایب قهرمانی لیگ حافظان قرآن کریم را کسب کرد.

مدیر اجرایی دومین دوره مسابقات قرآن و تکواندو کشور با بیان اینکه ایده‌پردازی لیگ حافظان قرآن کریم در مازندران انجام گرفت، ادامه داد: با توجه به استقبال و مقبولیت در برگزاری لیگ حافظان قرآن کریم مازندران، این مسابقات به‌عنوان کشوری نیز برگزار می‌شود.

حسینی از اعزام 35 مازندرانی به دومین دوره مسابقات کشوری قرآن و تکواندو خبر داد و تصریح کرد: همه تکواندوکاران حاضر در این مسابقات حافظ و قاری قرآن کریم هستند.

وی با بیان اینکه دومین دوره مسابقات قرآن و تکواندو کشور از فردا 9 بهمن‌ماه در خانه تکواندو تهران آغاز به‌کار می‌کند، گفت: شرکت‌کنندگان مازندرانی با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

فارس/
ارسال نظرات
پر بیننده ها