خبرهای داغ:
معاون گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

مسئولان باید توجه ویژه به نمازهای جماعت داشته باشند

معاون گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در آیین معارفه امام جمعه جدید میانه با بیان اهمیت نمازجمعه، مسئولان را به توجه ویژه به مساله نمازهای جماعت در کنار دیگر فعالیت ها سفارش کرد.
کد خبر: ۸۸۱۴۱۹۳
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام تقوی قمی افزود: بخشی از وظایف مقام معظم رهبری در هر منطقه توسط امامان جمعه انجام می شود که مردم و مسئولین باید با محوریت امامان جمعه و استفاده از رهنمودهای ایشان به پیشبرد امور در جامعه بپردازند.

وی با بیان فرمایش مقام معظم رهبری که نمازجمعه را قرارگاه فرهنگی، ایمان و تقوا و امام جمعه را فرمانده قرارگاه عنوان کرده اند از زحمات ۱۰ ساله حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حامدی در شهرستان میانه که منشا خیرات و برکات بسیاری در این شهرستان بوده قدردانی کرد.

امام جمعه سابق میانه نیز در این آیین با تاکید بر اینکه مسلمانی نه به نماز و نه به روزه است بلکه حُسن مصاحبت و هم جواری و حسن روابط اجتماعی از نشانه های مسلمان واقعی است گفت: این صفات از منش نبی مکرم اسلام (ص)و از امور پسندیده در مکتب اسلام است.

حجت الاسلام محمدرضا حامدی با بیان ارزش بالای جایگاه امام جمعه گفت: این جایگاه شعاری نیست بلکه جایگاهی اعتقادی و معنوی بوده و ما بعنوان نمایندگان مقام معظم رهبری وظیفه داریم با همراهی مردم و مسوولین مصالح شهر، مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران را در نظر گرفته و به پیشبرد امور جامعه کمک کنیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان میانه همه خواسته ها، گفته ها و اقدامات انجام شده در راستای مصالح مردم و نظام بود اظهار امیدواری کرد که حجت الاسلام محمدی نیز ادامه دهنده راه امامان جمعه قبلی بوده و در خدمت مردم عالم پرور، شهیدپرور و ولایی میانه باشد.

حجت الاسلام محمدی پیش از این به مدت شش سال در سمت امام جمعه تکاب به ارائه خدمت مشغول بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها