رئیس پلیس‌راه استان

نجات 50 مسافران گرفتار در برف لرستان

رئیس پلیس‌راه استان با شاره به نجات 50 مسافران گرفتار در برف گفت : مسافران گرفتار در برف به راهدارخانه‌ها زاغه، رازان و مساجد بین‌راهی اسکان و عملیات کمک‌رسانی وامداد به آن‌ها به‌موقع انجام شد.
کد خبر: ۸۸۱۴۴۱۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان سرهنگ مرتضی چغلوند رئیس پلیس‌راه استان اظهار داشت: در پی بارش باران و برف در استان و اتخاذ و تمهیدات ترافیکی و افزایش تیم‌های گشت در کل محورها به‌منظور همکاری با اکیپ‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در جهت برف‌روبی و جلوگیری از هرگونه انسداد احتمالی، تردد در محورهای استان با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به حجم سنگین بارش برف و باران از روز گذشته افزود: از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ به محورهای کوهستانی و برف‌گیر جلوگیری شد.

رئیس پلیس‌راه استان لرستان با اشاره به نجات 50 مسافر در محورهای برف‌گیر استان عنوان داشت : مسافران گرفتار در برف به راهدارخانه‌ها زاغه، رازان و مساجد بین‌راهی اسکان و عملیات کمک‌رسانی وامداد به آن‌ها به‌موقع انجام شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر تردد در نقاط کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر زاغه، رازان، زالیان و گردنه گشور به علت مه گرفتگی، با محدودیت دید ایجادشده که به رانندگان وسایل نقلیه توصیه می‌شود با رعایت سرعت مطمئنه در این مسیرها تردد کنند.

چغلوند تصریح کرد: شهروندان از مسافرت‌های غیرضروری خودداری و در صورت نیاز با همراه داشتن کلیه تجهیزات زمستانی و اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه اقدام به سفر کنند.

انتهای خبر /ز
ارسال نظرات