امام جمعه خلخال ؛

پیام حادثه پلاسکو توجه مدیران کشور به زیرساخت ها اماکن تجاری و تولیدی است

امام جمعه خلخال گفت: پیام حادثه پلاسکو توجه مدیران کشور به زیرساخت ها تجاری و اماکن برای جلوگیری از حوادث ناگوار است.
کد خبر: ۸۸۱۴۴۹۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

ازناو ، حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری درجمع مردم نمازگزار خلخال با تسلیت  شهادت آتش نشانان در حادثه پلاسکوی تهران گفت: قطعا این حادثه پیام مهمی برای مسئولین دارد و باید مسئولین با ایمن سازی اماکن تجاری وتولید از بروز خطرات و حوادث این چنین ناگوار جلوگیری نمایند.

 

امام جمعه خلخال به  سالروز قیام تاریخی مردم خلخال اشاره و سالروز شهادت شهید مظفر عزیزی اولین شهید انقلاب خلخال را تسلیت گفت.

 

رشتبری  با اشاره به شرایط کنونی جهان و تضعیف آمریکا گفت: هر جایی جمهوری اسلامی ایران وجود خارجی دارد دیگر آمریکا حرفی برای گفتن و ظاهر شدن ندارد.

 

وی در خصوص سوریه نیز گفت: بیش از 83 کشور با حمایت آمریکا نیروهایی برای درهم کوبیدن جبهه مقاومت و محور مقاومت جمع کرده اند واکنون به این نتیجه رسیدهاند که حرف نهایی در سوریه را ایران می زند و حمایت های قاطع ایران از سوریه و حضور روسیه در این کشور موجب تعضیف قدرت استکباری امریکا شده است.

 

رشتبری درگذشت آیت الله سیدابراهیم خسروشاهی از شاگردان امام راحل و علامه طباطبایی مرحوم را تسلیت و گفت: این عالم مجاهد با هجرت از ایران به نجف ودرکنار امام با عمری مجاهدت وتلاش به دیار باقی شتافت که پیام رهبر انقلاب در رحلت این عالم مبارز انتشار یافت.

ارسال نظرات