نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با «بسیج» مطرح کرد

افزایش ایران هراسی در پسابرجام

عارفی گفت: در این راستا اظهارات دولت یازدهم نیز که بیان می‎کردند با برجام ایران هراسی را از بین بردیم پایه و اساسی ندارد، چراکه با برجام نه تنها ایران هراسی از بین نرفته بلکه بعد از برجام بیشتر هم شده است.
کد خبر: ۸۸۱۴۵۵۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
فرج الله عارفی نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اقدام اخیر رئیس جمهور امریکا مبنی بر ممانعت از ورود اتباع کشورهای مسلمان از جمله ایران به امریکا به بهانه تروریسم بیان کرد: این اقدام اخیر ترامپ در ادامه پروژه ایران هراسی صورت می‎گیرد.

عارفی در ادامه این مطلب مطرح کرد: در این راستا اظهارات دولت یازدهم نیز که بیان می‎کردند با برجام ایران هراسی را از بین بردیم پایه و اساسی ندارد، چراکه  با برجام نه تنها ایران هراسی از بین نرفته بلکه بعد از برجام بیشتر هم شده است.

نماینده سابق مجلس با اشاره به مواضع انفعالی دولت یازدهم گفت:  مواضع انفعالی دولتمردان نیز با این نیت بود این که با ایجاد یک فضای آرام بتوانیم از دشمنی امریکایی‎ها و دیگر کشورها بکاهیم درحالی‎که حقیقت عکس این است و هرچه که ما عقب نشینی و انفعال داشته باشیم دشمنان این نظام مخصوصا رئیس جمهور جدید امریکا ده قدم به سمت ایران می‎رود و از روزی که تیم مذاکره کننده و دولت یازدهم در قبال آنها سیاست نرمش را بکار بردند میزان فشارهای آنها علیه ایران افزایش پیدا کرده است.

ارسال نظرات