مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خبر داد:

عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان در روز 12 بهمن

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از برگزاری ویژه برنامه های کتابخانه ای و فرهنگی در طول دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۴۸۷۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رباب عزیزخانی با بیان اینکه در طول دهه مبارک فجر، نشست های کتاب خوان مدرسه ای با مشارکت کتابخانه های عمومی و مدارس و با محوریت کتب انقلاب اسلامی برگزار خواهند شد، اظهار داشت: در این نشستها، کتابهای حوزه انقلاب اسلامی توسط دانش آموزان کتاب خوان به مخاطبان معرفی خواهند شد.

وی افزود: همچنین در طول این ایام، شاهد برگزاری نشست های نقد و بررسی و جمع خوانی کتب حوزه انقلاب اسلامی در کتابخانه های عمومی استان اردبیل خواهیم بود.

این مسئول تصریح کرد: برگزاری مسابقات نقاشی، نشست های قصه خوانی و برپایی تورهای بازدید از برنامه های کتابخانه ها در گروه سنی کودکان و نوآموزان خواهد بود.

مشاور استاندار در امور کتاب و کتابخانه های عمومی، با اشاره به عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی در روز 12 بهمن، خاطرنشان ساخت: به مناسبت گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، عضویت در همه کتابخانه های عمومی استان در این روز رایگان خواهد بود.

عزیزخانی، برپائی نمایشگاه کتابهای حوزه انقلاب اسلامی در کتابخانه ها را از دیگر برنامه های ویژه دهه مبارک فجر اعلام کرده و اظهار داشت: در این نمایشگاهها، کتابهای نورسیده و نیز کتابهای موجود در مخازن کتابخانه ها که مربوط به حوزه انقلاب اسلامی باشند، معرفی خواهند شد.

وی، دیدار کتابداران با خانواده شهدای انقلاب اسلامی و حضور در گلزار شهدا و عطرافشانی مزار مطّهر شهیدان را از دیگر برنامه های این اداره کل دانست.

ارسال نظرات