مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان:

یادواره مدافعان حرم در خرم آباد برگزار می شود

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان گفت: هم‌زمان با سراسر کشور مصادف با ولادت حضرت زینب(س) یادواره مدافعان حرم در شهرستان‌های خرم‌آباد و دلفان 15 بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۵۱۵۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌ در نشست هماهنگی یادواره مدافعان حرم که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزارشد با بیان اینکه این مراسم در شهرستان خرم‌آباد ساعت 11 صبح در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار می‌شوداظهار داشت: چیزی که تمام نیروها را در کنار یکدیگر جمع کرده و توانست دل‌ها را به ‌سمت حرم اهل‌ بیت(ع) جذب کند، عشق به اسلام و نظام جمهوری اسلامی و اعتمادی است که مردم نسبت به نظام و رهبری دارند.

وی افزود: امروزه نیز هدایت و سکان‌داری مقام معظم رهبری و پیروزی‌های این نظام در منطقه و جهان بواسطه این هدایت ‌گری خرد مندانه، باعث شده که انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان الگو در جهان شناخته شده و همه مستضعفان به آن چشم بدوزند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: رهبری امام خمینی(ره) و اطاعت و پیروی مردم از سخنان امام و آرمان‌های او از ارکان اساسی پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

مهدوی هدف از برگزاری این یادواره را تجلیل ازشهدای مدافع حرم عنوان کرد و گفت: دعوت از خانواده معظم شهدا و مدافعان حرم، نصب بنر و تصاوی شهدا، دعوت از تشکل های مردمی، پوشش رسانه ای و حضور حداکثری مردم از مهم ترین الویت در روز برگزاری است.

مدیر دفتر نماینده ولی ‌فقیه در استان لرستان در ادامه با بیان اینکه مدافعین حرم در مسیر امام حسین(ع) حرکت کرده‌ و به این امام همام اقتدا می کنند خاطر نشان کرد: این کار مدافعان حرم که از کشور خود کوچ کرده و برای دادخواهی مسلمانانی که مورد ظلم واقع شده‌اند می‌روند، اقتداء به امام حسین(ع) است.

حجت‌الاسلام مومنی عنوان داشت : تجلیل از این بزرگواران و خانواده‌های آن‌ها کوچک ‌ترین کاری است که ما می‌توانیم در مقابل این فداکاری بزرگ آن‌ها انجام دهیم.

لازم به ذکر است، شهید ماشاالله شمسه، اولین شهید مدافع حرم لرستان 13 فروردین در دفاع از حرم آل الله به شهادت رسید.

شهید حاج رضا رستمی مقدم (مدهنی) نخستین شهید مدافع حرم خرم‌آباد که 15 خرداد ماه امسال در مبارزه با گروه‌های تکفیری داعش در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

شهید قدرت الله عبدیان نخستین شهید مدافع حرم شهرستان کوهدشت در 14 خرداد 95 در درگیری با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

انتهای خبر /
ارسال نظرات