وداع طلاب و مردم عالم پرور مازندران از مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) نکا

حجت‌الاسلام علی‌اکبر صادقی‌گلوردی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) نکا سحرگاه جمعه هشتم بهمن ماه در سن 65 سالگی براثر بیماری که مدت‌ها از آن رنج می‌برد؛ دارفانی را وداع گفت.
کد خبر: ۸۸۱۵۳۲۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
به گزارش خبرگزتاری بسیج مازندران، امروز مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) نکا غرق در ماتم و عزا بود و بار دیگر طلاب این حوزه با مردی از تبار خوبی‌ها و پاکی‌ها و انسانی که عمری را برای مجاهدت در راه دین اسلام تلاش کرد، وداع کردند.

برگزاری مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام علی‌اکبر صادقی‌گلوردی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) نکا در زیر بارش رحمت الهی و با گریه‌های طلاب جوانی که خاطرات فراوان از وی دارند به سمت میعادگاه دائمی همه ما و آرامگاه ابدی‌اش برگزار شده است.

فقدان و نبود عالمی که حدود یک دهه در حوزه علمیه امام صادق(ع) درس دین‌داری و دین‌مداری به طلاب آموخت امروز برای آنانی که با ایشان مراوده داشته و از خصایص و ویژگی‌های وی از نزدیک آشنا بودند بسیار سنگین است و البته فقدان عالم برای همه جامعه دردی بزرگ است.

با برگزاری آئین تشییع پیکر این روحانی مجاهد و عالم برجسته در علم و فقاهت با حضور علما، روحانیت، مسؤولان، مردم و طلاب برگزار و اقامه نماز میت بر پیکر وی به امامت آیت‌الله صدوقی، تولیت حوزه علمیه امامیه ساری برگزار و پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر صادقی‌گلوردی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) نکا برای خاکسپاری به روستای گلورد بزرگ نکا محل زادگاهش منتقل و در کنار پدربزرگ و عموی بزرگوارشان به خاک سپرده می‌‍شود.

مدیر اجرایی حوزه علمیه امام صادق(ع) نکا در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا از حجت‌الاسلام علی‌اکبر صادقی‌گلوردی، مدیر این حوزه علمیه، به عنوان عالمی برجسته در علم و اخلاق نام برد که دغدغه دین داشت.

حجت‌الاسلام سیدعبدالله طباطبایی گفت: این عالم بزرگوار از سال 86 بعد از رحلت عموی بزرگوارشان آیت‌الله شیخ رضا صادقی‌گلوردی که خود هم پرورش یافته مکتب عموی بزرگوارشان بودند؛ مدیریت و مسؤولیت حوزه علمیه امام صادق(ع) نکا را برعهده گرفت و در حدود 10 سال در این حوزه شاهد مدیریت توانمند ایشان بودیم.

وی اظهار کرد: حجت‌الاسلام علی‌اکبر صادقی‌گلوردی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) نکا سحرگاه جمعه هشتم بهمن ماه در سن 65 سالگی براثر بیماری که مدت‌ها از آن رنج می‌برد؛ دارفانی را وداع گفت.

طباطبایی افزود: حجت‌الاسلام علی‌اکبر صادقی‌گلوردی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) نکا از اساتید برجسته حوزه بوده است که دارای تحصیلات دروس حوزوی و دانشگاهی بود و مدتی هم در دستگاه قضا خدمت کرده است.

وی ادامه داد: رئیس دادگاه کیفری یک مازندران، رئیس دادگاه انقلاب اسلامی قائم‌شهر، رئیس دادگاه اصل ۴۹ مازندران، مسؤول حوزه  علمیه امام صادق نکا از جمله سمت‌های این عالم در بین سال‌های ۱۳۶۰ تا امسال بود که سرانجام پس از سال‌ها تحمل بیماری در سن ۶۵ سالگی به دیار باقی شتافت.

امروز یکشنبه علما، روحانیت، مسؤولان، مردم و طلاب شهرستان نکا و شهرهای همجوار در زیر بارش باران رحمت الهی با پیکر حجت‌الاسلام علی‌اکبر صادقی‌گلوردی، وداع کردند و باران بدرقه راه این استاد و معلم علم و اخلاق شده است.

فارس/
ارسال نظرات
پر بیننده ها