فرماندار دلفان خبر داد ؛

مسدود بودن راه ارتباطی ۲۴۰ روستای دلفان

فرماندار شهرستان دلفان از مسدود بودن راه ارتباطی ۲۴۰ روستای این شهرستان بخاطر بارش برف سه روز گذشته خبر داد
کد خبر: ۸۸۱۵۳۶۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان جعفر طولابی در جلسه ستاد بحران استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد به بارش ۸۰ سانتی متر برف در حوزه شهرستان دلفان طی سه روز گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: طی این مدت میزان بارش برف در مناطق کوهستانی این شهرستان به ۲ متر هم رسید که این حجم بارش برف نسبت به ۲۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.
 
وی افزود : با وجود ۴۴۰ روستای تابعه در شهرستان دلفان روز اول شروع بارندگی ها راه ارتباطی تمامی این روستاها مسدود شد که در این روز حدود ۷۰ روستا بازگشایی شد اما به دلیل تداوم بارش ها این روستاها مجددا مسدود شدند.
فرماندار شهرستان دلفان با اشاره به اینکه تا کنون راه ارتباطی ۱۵۰ روستای این شهرستان بازگشایی شده است،
 
عنوان کرد: راه ارتباطی ۵۴ روستای حومه بخش خاوه و ۱۰۰ روستای بخش مرکزی شهرستان دلفان بازگشایی شدند.
 
طولابی ضمن اشاره به انسداد راه ارتباطی ۶۰ روستای حوزه میربگ جنوبی شهرستان دلفان خاطر نشان کرد : در حوزه بخش کاکاوند این شهرستان ۲۱۶ روستا داشته که راه ۱۸۰ روستای این حوزه هنوز بسته است و ،در مجموع راه ارتباطی ۲۴۰ روستای شهرستان دلفان مسدود است.
 
فرماندار عنوان داشت : برق ۵ روستا در حوزه میربگ جنوبی و ۵ روستا در حوزه بخش مرکزی این شهرستان قطع بوده و در حوزه کاکاوند نیز قطعی مکرر برق وجود دارد.
 
طولابی به قطعی خطوط مخابراتی در برخی نقاط شهرستان دلفان اشاره کرد و گفت: مخابرات در ایستگاه سرکشتی که حدود ۶۰ روستا حوزه کاکاوند را پوشش می دهد قطع است و ارتباط تلفنی در این منطقه وجود ندارد همچنین در ایستگاه سفره کوه به دلیل قطعی برق ارتباط رادیو تلویزیونی قطع است.

انتهای خبر/
ارسال نظرات