نام ورزشکار مینابی در گینس ثبت شد

مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: آرش احمدی طیفکانی ورزشکار مینابی توانست با نگه داشتن توپ روی سر در مدت 8 ساعت و 42 دقیقه و 12 ثانیه ، رکورد دنیا را بشکند و نام خود را در کتاب گینس ثبت کند.
کد خبر: ۸۸۱۵۳۷۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از ایرنا، ، غلامعلی دانشور یکشنبه افزود: رکورد تعادل توپ روی سر پیش از این در اختیار یک ورزشکار انگلیسی با زمان 8 ساعت و 32 دقیقه بود که ورزشکار مینابی موفق شد با اختلاف 10 دقیقه و 12 ثانیه ، رکورد جدیدی را در دنیا به نام خود به ثبت برساند.
وی بیان داشت: این جوان پس از یک سال تمرین توانست این رکورد را به نام خود ثبت کند.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اظهارکرد: احمدی که از ساعت 9 صبح روز جمعه 8 بهمن کار خود را در پارک کوثر میناب آغاز کرده بود، توانست تا ساعت 18 و 42 دقیقه به کار خود پایان دهد.
دانشور یادآورشد: آرش احمدی طیفکانی همچنین با زدن هفت هزار و 701 روپایی با توپ رکورد دار کشور است.
وی با اشاره به اینکه گواهی نامه ثبت رکوردهای ورزشی تنها از طریق فدراسیون ورزش های همگانی صادر می شود ، گفت: نحوه ی ثبت به این صورت است که نماینده ای از فدراسیون ورزش های همگانی و 2 وکیل از دادگستری در مراسم حضور داشته باشند که در این مراسم کیانوش جهانبخش رئیس و زابلی نائب رئیس هیات ورزش های همگانی هرمزگان به عنوان نماینده فدراسیون حضور داشتند.
گفتنی است این مراسم همچنین با حضور مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان ، رئیس ورزش و جوانان میناب ، رئیس هیات ورزش های همگانی میناب و جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان استان و شهرستان برگزارشد.
شهرستان میناب در 90 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است.
ارسال نظرات