هنرمندان عامل انتقال فرهنگ انقلاب

استاندار کهگیلویه و بویر احمد در نشست هماهنگی سی و پنجمین دوره ی انقلاب اسلامی گفت:هنرمندان از جمله فعالان حوزه ی سینما عامل انتقال فرهنگ غنی انقلاب در سه دهه ی گذشته بودند.
کد خبر: ۸۸۱۵۳۷۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
استاندار کهگیلویه و بویر احمد در نشست هماهنگی سی پنجمین دوره ی برگزاری جشنواره ی فیلم فجر آمیختگی این رویداد بزرگ فرهنگی هنری را با برنامه های گرامی داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خوب توصیف کرد و گفت:هنرمندان از جمله فعالان حوزه ی سینما عامل انتقال فرهنگ غنی انقلاب در سه دهه ی گذشته بودند.
موسی خادمی مشارکت دستگاهها برای برگزاری خوب این جشنواره را مورد تاکید قرار داد و افزود:جشنواره فیلم فجر فرصتی ارزشمند برای نمایش توان فرهنگی و هنری فیلم سازان بوده و برگزاری همزمان آن در مراکز استان ها تکریم هنر دوستان است.
دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم از اکران 16فیلم به صورت همزمان در این دوره از جشنواره خبر داد و گفت : علاقمندان به دیدن این فیلم ها امروز در آخرین روز از فروش اینترنتی می توانند بلیت خود را پیش خرید کنند.
وی بابیان اینکه این فیلم ها از 14تا 21 بهمن در تالار نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور برخی از هنرمندان برجسته ی سینما اکران می شود افزود: همکاری ادارات و دستگاه ها برای پشتیبانی بهتر برگزاری این جشنواره  ضروری است.
ارسال نظرات