لزوم برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری در استان

برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری در رشته‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد ضروری است.
کد خبر: ۸۸۱۵۳۸۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به نبود امکانات 
مناسب ورزشی در استان گفت: با وجود همه کمبودها ورزشکاران این استان تاکنون به خوبی در مسابقات مختلف داخلی و بین المللی درخشیده و مقام‌های خوبی را هم کسب کردهاند.

سید محمدتقی علوی با اشاره به حضور تعداد زیادی از ورزشکاران این استان در تیم‌های ملی افزود: وجود این افراد در تیم‌های ملی نشان‌دهنده استعداد بالا و توانایی بالقوه این افراد است.

وی تعامل و ارتباط مستمر هیئت‌ها با اداره کل و فدراسیون های ورزشی را راهی مناسب برای رفع برخی مشکلات عنوان کرد و ادامه داد:رئیس هیات‌ها هر اندازه تعامل بیشتری با اداره کل ورزش و جوانان استان داشته باشند می‌توانند مشکلات بیشتری را شناسایی رفع کنند.

علوی برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری برای رشته‌های مختلف را از دیگر عوامل موثر و مهم برای کمک به پیشرفت و تعالی بیشتر ورزشکاران بیان کرد و افزود: ملی‌پوشان این استان نیازمند توجه و حمایت بیشتر مسئولان ارشد ورزشی در فدراسیون‌ها هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد توجه و حمایت فدراسیون از هیات‌ها را از دیگر عوامل موثر در کمک به ورزش استان دانست و گفت: باید بتوانیم با تلاش ورزش استان را به جایگاه واقعی خود در کشور برسانیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار