تدفین خانه های ریگانی زیرشن های روان و طوفان های طاقت فرسا

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت:این ریزگردها و طوفان ها تمام زیرساخت های اقتصادی منطقه را زیر سوال برده، خانه های مردم را زیر شنهای روان دفن کرده باید مسئولین دولت تدبیر و امید در این خصوص چاره اندیشی کنند و فکری برای مهار شنهای روان و پیگشیری از این ریزگردها داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۱۵۴۲۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت:این ریزگردها و طوفان ها تمام زیرساخت های اقتصادی منطقه را زیر سوال برده، خانه های مردم را زیر شنهای روان دفن کرده باید مسئولین دولت تدبیر و امید در این خصوص چاره اندیشی کنند و فکری برای مهار شنهای روان و پیگشیری از این ریزگردها داشته باشند.

حبیب الله نیکزادی پناه در گفت و گو با صبح کویر اظهار داشت:متاسفانه این شن های روان و این طوفان های طاقت فرسا جز زندگی مردم شده و متاسفانه دولت هم فکری برای این موضوع نمی کند خصوصا سازمان محیط زیست و همینطور منابع طبیعی که باید شنهای روان را در منطقه کنترل کنند.

نماینده مردم بم،ریگان،فهرج و نرماشیر ادامه داد: متاسفانه سرچشمه تمام این مشکلات به وجود آمده برای مردم  و این طوفانها بیشتر از تالاب جازموریان که خشک شده است و از آنجا سرچشمه می گیرد.

وی تصریح کرد: این ریزگردها و طوفان ها تمام زیرساخت های اقتصادی منطقه را زیر سوال برده، خانه های مردم را زیر شنهای روان دفن کرده باید مسئولین دولت تدبیر و امید در این خصوص چاره اندیشی کنند و فکری برای مهار شنهای روان و پیگشیری از این ریزگردها داشته باشند.

نیکزادی پناه عنوان کرد:مردم واقعا مشکل دارند و در این چند روزه تعداد زیادی از مردم عزیزمان روانه بیمارستان شده اند بخاطر این ریزگردها و خصوصا افرادی که دچار ناراحتی های ریوی و قلبی هستند دچار مشکلات عدیده ای شده اند.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس خاطر نشان کرد:از رسانه ها خواهشمندم این موضوع را اطلاع رسانی کنید از طریق روزنامه ها ،شبکه های اجتماعی و صدا و سیما به گوش مسئولین محترم برسانید.

وی افزود:بنده چند روز پیش در جلسه شورای برنامه ریزی استان  از رئیس سازمان محیط زیست انتقاد کردم وبه ایشان گفتم پارک می روید افتتاح می کنید بهتر است که بروید جلوی ریزگردها را بگیرید و فکری کنید و برنامه ریزی کنید و مردم را از سختی و رنج و عذاب نجات دهید ، زیرساخت های اقتصادی  را نجات دهید مخصوصا در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، و نیاز است اقدام و عمل کنید.

نیکزادی در پایان به بیان اینکه در اولین فرصت اعتراضم و تذکرم را به مسئولین خواهم داد،افزود: امروز هم تذکر کتبی به محیط زیست در صحن مجلس خواهم داد و نامه ای هم تنظیم می شود برای معاون ریاست جمهوری که این موضوع را پیگیری کنند
ارسال نظرات