درآستانه دهه مبارک فجر؛

یادواره ۴۱شهید دانش آموز رابر وشهیده شاخص بسیج دانش آموزی برگزارشد

یادواره ۴۱شهید دانش آموز رابر وشهیده شاخص بسیج دانش آموزی امسال شهیده شهنازمحمدی زاده ظهر امروز با حضورامام جمعه رابر، معاون سیاسی فرمانداررابر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر، معاون پرورشی آموزش و پرورش رابر، مسئول بسیج دانش آموزی و تعدادی از مسئولین شهرستان، معلمان و دانش آموزان در دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه سلام الله علیها با معنویت خاصی برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۱۵۴۶۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹

به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان، در این مراسم معنوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و با اشاره به رشادت های دانش آموزان شهید در دوران ۸سال دفاع مقدس گفت: ما این یادواره ها را بخاطر الگوگیری از سیره و روش شهدا خصوصا توسط قشر جوان برگزار می کنیم وگرنه شهدا به مقامی که می بایست برسند دست یافته اند و نیازمند برگزاری یادواره نیستند.

سرگرد امام بخش گفت: شهدا با انتخاب مسیر خود درس پیروی از ولایت فقیه را به ما آموختند وغیرت و مردانگی شهدا باعث شدتا برای زنده نگه داشتن اسلام وو دفاع از ولایت وتمامیت ارضی کشور، راهی جبهه شوند وبرای اهداف بلند خود جانشان را در طبق اخلاص بگذارند.
امام جمعه رابرنیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و فرارسیدن ایام الله دهه فجرگفت: شهدای دانش آموز همچون ستارگان راهنمای نسل امروزز هستند که خروجی این یادواره ها نیز باید آگاه سازی نسل جوان از توطئه دشمنان نظام جمهوری اسلامی باشد.
حجت الاسلام مهدی صادقی افزود: دانش آموزان شهید در آن زمان دفاع از کیان انقلاب اسلامی را برآسایش خود ترجیح دادند و در سنگر دفاع مقدس حضور پیداا کردند.
وی در بخش دیگری از سخنانش بااشاره به اینکه انقلاب ما انفجار نور بود گفت: مهمترین ویژگی تظاهرات های مردمی در دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بهه ثمرنشاندن انقلاب و حفاظت از آن بود.
حجت الاسلام صادقی گفت: روحیه و تفکر انقلابی شهدای انقلاب که اکثرا هم جوان بودند باعث شد دشمنانی که قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی درکشورر مابه لحاظ مادی جاخوش کرده بودند بساط خود را جمع و مردم درآسایش بسر برند.
وی خطاب به دانش آموزان گفت: همت والای پدران ومادران وجوانان شما باعث شد که این نظام بدست نااهلان و سود جویان نیفتد که شما هم باید این روحیهه انقلابی را حفظ کنید و در مقابل توطئه های دشمن خصوصا از طریق فرهنگ و فضاهای مجازی هوشیار وآگاه باشید.
وی نگه داشتن انقلاب را مهمتر از انقلاب کردن عنوان کرد و افزود: امروز تفکر انقلابی است که سوریه را با فرماندهی و تیزبینی مالک اشتر زمان حاج قاسم سلیمانی ،، سردار همدانی و امثال اینها به پیروزی رساند و شما دانش آموزان نیز باید تفکر انقلابی را در خود بارور کنید .

ارسال نظرات