پایگاه شهید عاشوری حوزه الغدیر شهرستان دشتی برگزار کرد

جشن تولد فعالان پایگاه شهید عاشوری

پایگاه شهید عاشوری شهر خورموج در راستای اهمیت دادن به نسل جوان، سالروز تولد ۴نفر از فعالان این پایگاه را جشن گرفته است.
کد خبر: ۸۸۱۵۴۷۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، حمید غریبی، فرمانده پایگاه شهید عاشوری حوزه الغدیر شهرستان دشتی گفت: باید از ظرفیت های قانونی به ویژه بودجه و اعتبارات  برای خدمت بیشتر به جوانان  استفاده کنیم زیرا هیچ اولویتی بالاتر از اولویت توجه به جوانان نیست و مساله اول ما در حوزه فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی، جوانان هستند .

وی تاکید کرد: اگر بسیج وبسیجی به نوجوان وجوان اهمیت ندهد ضرر بسیار بزرگی به جامعه زده است زیرا اگر این نسل به خوبی جلو برود آینده این جامعه روشن می شود.

غریبی اظهار داشت: یکی از فواید حلقات صالحین اهمیت دادن به نسل جوان است بر همین اساس پایگاه شهید عاشوری شهر خورموج سالروز تولد ۴نفر از فعالان این پایگاه را جشن گرفته است تا اینها بدانند برای مجموعه بسیج اهمیت دارند.

وی افزود: جوان بسیاری از ویژگی های خوب یا بد را از همسالان خویش می آموزد، رفتار ناشایست یا بی ادبی همسالان، به تدریج روی فرد اثر منفی می گذارد، بنابراین فضای بسیج باید از لغزش های اخلاقی پیراسته باشد تا جوانان نیز از خطر سقوط و انحراف رفتاری در امان بمانند.

فرمانده پایگاه شهید عاشوری حوزه الغدیر شهرستان دشتی ادامه داد: اگر ما به فکر این جوانان نباشیم امکان دارد در زندگی مسیر اشتباهی انتخاب کنند ودر انتخاب دوست موفق نباشند.

گفتنی است جشن تولد گرفتن بهانه ای است تا ما بتوانیم با این نسل ارتباط بهتری برقرار کرده و آنها را در انتخاب راه درست یاری نماییم.


ارسال نظرات