رئیس اداره بهزیستی خلخال ؛

شهر خلخال نیازمند خانه سالمندان است

رئیس اداره بهزیستی خلخال گفت: شهر خلخال نیازمند ایجاد خانه سالمندان است.
کد خبر: ۸۸۱۶۱۶۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو،دل انگیز مسروری در نشست با فرماندار خلخال و هیات امنای مرکز نگهداری مهر آفرین خلخال گفت: در کنار وجود مرکز نگهداری معلولین مونث بالای 144 سال در شهرستان خلخال نیاز خانه سالمندان احساس می شود.

مسروی گفت: با توجه به اینکه فرهنگ خوبی درشهرستان درجریان بوده که مردم خلخال بیشتر راغب به نگهداری پدران ومادران سالخورده خوددر کنار خود هستند ولی این نیاز برای تاسیس خانه سالمندان با هدف ارائه خدمات به این قشر که سال هاعمر خودرادر جامعه سپری کرده اند انجام می گیرد.

رئیس بهزیستی خلخال گفت: هنوز فرزندان با لیاقتی وجود دارند که احترامات واداب گذشتگان را حفظ کرده و با تاسی از دین مبین اسلام در قرآن و سفارشات موکد پیامبر گرامی اسلام وائمه اطهار دربهترین شرایط مراقبت از پدران ومادران خود را به دست گرفته ولی درمواردی نیز شاهد بی مهری به کسانی هستیم که کمترین حقشان افتخار زندگی در کنار فرزندان است.

وی از خدمات شایسته هیات امنای مرکز نگهداری معلولین ذهنی وجسمی بالای 14 سال مونث در خلخال گفت: رسیدگی به موقع به معلولین با توجه به شرایط خاص جسمی وذهنی این عزیزان نیازمند صبوری و صحه صدر کارکنان این مرکز است که الحمدالله این مرکز در بهترین شرایط اداره می شود.

مسروری گفت: با همت هیات امنا مشکلات این مرکز با حمایت بهزیستی شهرستان مرتفع گشته است که جای بسی خوشحالی است.

ارسال نظرات