بیانیه سازمان بسیج رسانه استان البرز به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر

اگر امام خمینی(ره) نبود انقلاب نبود و اگر سید علی خامنه ای نبود انقلاب پایدار نبود

ما دختران و پسران با ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب سید علی خامنه ای پیمان می بندیم که وفادار ترین سربازان این مرز و بوم بمانیم و از هیچ جبهه سخت و نرمی نهراسیم و با تدبیر و هوشیاری از مرزهای اسلام و کشورمان دفاع کنیم.
کد خبر: ۸۸۱۶۱۷۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، بیانیه سازمان بسیج رسانه استان البرز به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر.
 
 بسم الله الرحمن الرحیم
 
سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادآور ولایتمداری های مردان و زنانی بود که لبیک گویان چونان سرباز وقت شناس پا به فرمان ولی وقت خود کوبیدند و جان و مال خود را کف دست گرفتند تا رژیمی که از اسلام دور بود را خاک کنند.
 
اگر امام خمینی(ره) نبود انقلاب نبود و اگر سید علی خامنه ای نبود انقلاب پایدار نبود 
 
امروز ما جوانانی که مخاطبان رشادت ها و دلیری های پدران مان هستیم به پاس فداکاری های آنها و هزاران شهیدی که کشور را از کثیفی های طاغوت تطهیر کردند قامت می کنیم و دست های مشت شده مان را بالا می بریم و می گوییم «مرگ بر ضد ولایت فقیه»؛ «مرگ بر مخالفین اسلام».

 ما دختران و پسران با ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب سید علی خامنه ای پیمان می بندیم که وفادار ترین سربازان این مرز و بوم بمانیم و از هیچ جبهه سخت و نرمی نهراسیم و با تدبیر و هوشیاری از مرزهای اسلام و کشورمان دفاع کنیم؛ اجازه ندهیم به فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی ای که با شهادت جوانان بیدار به دست آورده ایم، تجاوزی شود و پرچم پاکی که از دهان آمریکایی صفت ها بیرون کشیده ایم را سلامت و در صلابت به امام عصر(عج) برسانیم.

بى شك و با يقين ما صاحبان قلم به همان سوگند نون والقلم كمر قلم مان را استوار براى انقلاب نگه خواهيم داشت و با تيزى آن چشم حسودان اسلام را كور خواهيم كرد و هر شب تيتر ((ما سربازان پا برهنه سيدعلى خامنه اى هستيم)) را در پس مغزمان تكرار مى كنيم تا هر طلوع با هوشيارى رساندن پرچم اسلام به دست صاحب الزمان(عج) بيدار شويم.

لبیک یا خمینی(ره)
لبیک یا خامنه ای
سازمان بسیج رسانه استان البرز
ارسال نظرات
پر بیننده ها