مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

مرحله دوم اعتبارات آبیاری های نوین نیز به استان تخصیص داده شده است

در حال حاضر مرحله دوم اعتبارات آبیاری های نوین نیز به استان تخصیص داده شده و تا پایان سال در اختیار متقاضیان قرار داده خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۶۱۹۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در حال حاضر هیچ گونه محدودیتی برای اجرای آبیاری های نوین در اراضی کشاورزی استان زنجان وجود ندارد و در این راستا آبیاری های قطره ای و تیپ در اولویت اعطای تسهیلات به متقاضیان قرار دارد.

فریدون داودی با اشاره به میزان تسهیلات ارایه شده به انواع آبیاری های نوین در استان زنجان تصریح کرد: هم‌اکنون برای تجهیز هر هکتار از اراضی کشاورزی استان به آبیاری «قطره ای» و «تیپ» مبلغ 70 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض اعطا می شود.

وی اظهار داشت: همچنین برای اجرای هر هکتار آبیاری بارانی در اراضی کشاورزی استان مبلع 50 میلیون ریال به صورت بلاعوض در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

داودی میزان تسهیلات اعطایی به ماشین های آبیاری (لینیر و سنتر) در استان را نیز 60 میلیون ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در طرح های واقع در اراضی چاه های مشاعی که به صورت یکپارچه طراحی و اجرا شوند پرداخت کمک بلاعوض تا 85 درصد هزینه طرح با رعایت سقف مندرج در شیوه نامه خواهد بود.

وی بیان داشت: امسال طی مرحله اول مبلغ 17 میلیارد تومان اعتبار به منظور تجهیز مزارع و باغات استان زنجان به آبیاری های نوین تخصیص داده شد که این میزان اعتبار هم اکنون به متقاضیان واگذار شده است.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان افزود: در حال حاضر مرحله دوم اعتبارات آبیاری های نوین نیز به استان تخصیص داده شده و تا پایان سال در اختیار متقاضیان قرار داده خواهد شد.

ارسال نظرات