نماینده ولی فقیه در لرستان :

نسل جوان از آرمان های انقلاب دفاع کنند

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: امام خمینی (ره) انقلاب را به دست نسل جوان و دانش آموزان داد و امروز باید نسل جوان از آن دفاع کنند.
کد خبر: ۸۸۱۶۲۴۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، آیت الله سید احمد میرعمادی در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که در مدرسه دخترانه شاهد خرم آباد برگزار شد به معرفی شخصیت امام خمینی (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: امام راحل شخصیتی بودند که در حوزه های علمیه، قم و نجف درس خواند و تدریس کرد و مجتهد و مرجع تقلید شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) برای خدا قیام کرد، افزود: درصورتیکه ویژگی های امام خمینی (ره) را داشته باشیم یقینا راه امام را ادامه می دهیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) مقید به نماز و مقید به تلاوت قرآن بود، تصریح کرد: امام خمینی (ره) اهل عبادت بود و همچنین رابطه ی قوی با خداوند متعال داشت.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) به وعده های الهی اطمینان داشت، عنوان داشت: امام راحل هر روز در نجف اشرف به زیارت امیرالمومنین (ع) می رفتند و به خدا تکیه کرد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) مهربانی، محبت و صمیمیت نسبت به مردم داشتند، خاطرنشان کرد: امام نسبت به مردم متواضع بود و بارها می فرمود: من خدمتگذار مردم هستم.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با آمریکا و استکبار جهانی دشمن بود، گفت: امام نسبت به دشمن شجاع، قاطع، سخت و نترس بود و همیشه به آینده امیدوار بود، آینده درخشانی را برای اسلام می دید و به نسل جوان اعتماد داشت و آن ها را به اعتماد به نفس و خودباوری سفارش می کرد.

وی در پایان ضمن تاکید به دانش آموزان خاطر نشان کرد : ما باید از امام (ره) درس بگیریم، امام خمینی (ره ) دانش آموزان و نسل جوان را دوستان آینده انقلاب معرفی کردند و انقلاب را به دست آن ها داد و امروز باید نسل جوان از آن دفاع کنند.

انتهای خبر/ز
ارسال نظرات