استاندار کردستان در آیین گلبانگ انقلاب

انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب جهان است

استاندار کردستان گفت: بدون شک انقلاب اسلامی ایران ، مردمی ترین انقلاب جهان است.
کد خبر: ۸۸۱۶۲۶۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالمحمد زاهدی در آیین گلبانگ انقلاب در دبیرستان دخترانه فرزانگان ناحیه یک سنندج با تبریک آغاز ایام الله دهه مبارک فجر ، از 12 بهمن به عنوان روز سرنوشت ساز نام برد و گفت: در این روز امام عزیز بعد از سالها دوری از وطن با بزرگترین استقبال تاریخی در جهان وارد میهن اسلامی شد.
 

 وی با بیان اینکه امام راحل امت با یاری خداوند متعال و کمک و همراهی مردم نظام شاهنشاهی را سرنگون کرد، گفت: امام (ره) در 12 بهمن با استقبالی بی نظیر وارد کشور شد و بعد از 10 روز انقلاب اسلامی با حضور مردم و رهبری امام در 22 بهمن به پیروزی رسید.

 

زاهدی با اشاره به اینکه همه انقلاب های ضد استبدادی در سطح جهان توسط یک قشر خاصی به وجود آمده است و بقیه اقشار یا سکوت کرده و یا تسلیم شده اند اظهار داشت : انقلاب اسلامی ایران با حضور و مشارکت همه اقشار به پیروزی رسید و در این قیام همه خواهان تغییر نظام ستم شاهی بودند و این واقعه ای بی نظیر است.

 

استاندار کردستان به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول 37 سال گذشته نیز اشاره کرد و با بیان اینکه وضعیت کنونی کشور به هیچ وجه با قبل از انقلاب در عرصه ها مختلف قابل مقایسه نیست، گفت: دشمن تلاش می کند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهد و ضرورت جامعه و وظیفه ما بیان واقعیت و کارآمد نشان دادن نظام است.

 

وی حفظ وحدت و توجه به منافع و مصالح ملی و عمومی را مساله اصلی امروز کشور عنوان کرد و با تاکید بر اینکه باید مثل روزهای پیروزی انقلاب همه مردم برای تحقق اهداف متعالی نظام تلاش کنند.

 
ارسال نظرات