فرمانده سپاه خلخال عنوان کرد؛

ترامپ ملعبه دست صهیونیست است

کد خبر: ۸۸۱۶۳۲۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبر گزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو،سرهنگ جهانبخش عطایی در دیدار با بسیج فرهنگیان و بسیج دانشجویی شهرستان خلخال گفت: ترامپ ملعبه دست صهیونیست است.
 
عطایی گفت: این ضعف جدید ترامپ نشان قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان است و مردم بدانند اگر چندرئیس جمهوری امریکا عوض شده ولی سیاست استکباری و ضد ایرانی آمریکا عوض نشده است.
 
وی نقش فرهنگیان ودانشگاهیان را در همراهی بسیج خواستار وگفت: فرهنگیان یه ظرفیت عظیم برای معارف اسلامی درجامعه هستند که میتوان از این ظرفیت درجهت ارتقا شاخص های بسیج درجامعه بهره برد.
 
عطایی ضمن اشاره به دانشگاه ها وحضور بسیج دانشجویی در بطن دانشگاه ها گفت: دانشگاه محل تفکر جریان انقلاب است و بسیج دانشجویی یک فرصت برای تبیین نقش انقلابی گری است.
 
عطایی از فرهنگیان خواست تا از عرصه بسیج دور نمانده و با عمل و منطق در تربیت نسل مطلوب برای استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.
 
وی گفت: انتظار داریم فرهنگیان و دانشجویان در کنار مسائل تحصیل و تدریس و سایر امور به عنوان یک بسیجی در خط ولایت به نقش خود اهمیت دارده و در راستای همدلی و هم افزایی در جامعه حرکت کند.
 
وی گفت: اگر بسیج دانشجویی و بسیج فرهگیان عرصه ای خالی کند مطمئنا دشمن به دنبال همین کاستی ها است وباید این دو نهاد که اصالت خود را از خانواده گرفته احیاگر نقش بسیج در جامعه باشد.
 
فرهنگیان بسیجی عضو کانون شهید یوسف بابایی خلخال و جمعی ازدانشجویان به اتفاق رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه های خلخال انتصاب فرماندهی جدید سپاه پاسداران خلخال را تبریک گفتند.
 
همچنین جمعی از فعالان فضای مجازی ومدیران مسئول پایگاه های خبری نیز دراین جلسه حضور داشتند که فرماندهی سپاه خلخال نقش فضای مجازی در جامعه را بیشتر از همه و گسترده تر از تمامی حوزه ها عنوان کرد.
ارسال نظرات