همزمان با سالروز لحظات ورود امام خمینی به میهن انجام گرفت؛

تجدیدمیثاق دانشگاهیان اردبیل با آرمان های انقلاب و شهدا

دانشگاهیان اردبیل همزمان با لحظات ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با آرمان های انقلاب و شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۸۸۱۶۳۴۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ؛ روسای دانشگاه های اردبیل و مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها به همراه مسئولین بسیج دانشجویی و جمعی از دانشجویان همزمان با لحظات ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با آرمان های انقلاب و شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام حمید واحیدیزاده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان ضمن عرض خیرمقدم به بیان اهمیت گرامیداشت دهه مبارک فجر پرداخت و گفت: دهه فجر از رشحات اسلام است و آئینه ای است که خورشید اسلام در او درخشید و این دهه باید با عظمت هرچه تمامتر برگزارشود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سخنان خود مراحل مختلف انقلاب اسلامی ایران را یادآور شد و گفت: رهبری شایسته و حضور با اراده مردم در تمام صحنه های انقلاب از جمله عوامل موفقیت و ب ثمر نشستن انقلاب اسلامی در ایران بوده و هست.

پخش سرودهای انقلابی، قرائت سوره فجر و یاسین،غبارروبی مزار شهدای گمنام و پخش شیرینی از جمله برنامه های تجدید میثاق دانشگاهیان اردبیل با آرمان های انقلاب در اردبیل بود


ارسال نظرات