خبرهای داغ:
شهردار تبریز:

انقلاب اسلامی، نقطه عطفی در سیر تاریخی کشور است

شهردار تبریز، ثبات و امنیت را از مهم‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی خواند و گفت: امروز در حالی که امنیت، به گوهر نایاب بیشتر کشورهای جهان تبدیل شده، کشورمان شاهد تلاش بی‌وقفه در عموم عرصه‌های علمی و اجتماعی است.
کد خبر: ۸۸۱۶۴۶۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در جمع مدیران شهرداری تبریز با گرامی‌داشت فرا رسیدن سی‌وهشتمین سالگرد انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: حرکتی که امام راحل(ره)،۳۸ سال پیش با پشتوانه مردم آغاز کرد، امروز در تحولات سیاسی و اجتماعی منطقه تاثیرگذار است. ملت ایران هزینه امنیت و ثبات امروز خود را تقدیم هزاران شهید و جانباز داده و امروز علی‌رغم تنگناهای اقتصادی و سیاسی، چشم به پیشرفت‌های مضاعف دارد.

وی در عین حال تاکید کرد: معضلات اجتماعی و اقتصادی کشور قابل‌انکار نیست و عموم خدمتگزاران کشور باید به تناسب ماموریت‌های خود و با قدردانستن فضای خدمت، نسبت به رفع مشکلات موجود به خصوص در بحث اقتصاد همت کنند.

شهردار تبریز اقتصاد مقاومتی را راهبرد ایده‌آل مدیریتی توصیف کرد و افزود: الگویی که رهبر معظم اقلاب در سال‌های اخیر، تبیین کرده‌ا‌ند در بخش‌های مختلف ستادی، برنامه‌ریزی و اجرایی، باید خروجی عملی داشته باشد؛ معتقدم ظرفیت‌های شهرداری تبریز در این خصوص، بسیار بیشتر از سایر نهادهای اجرایی بوده و تاثیرگذاری بیشتری نیز دارد.

نجفی با تبریک دهه فجر،متذکر شد: پیروزی انقلاب اسلامی،نقطه عطفیدر سیر تاریخی کشور است که با تکیه بر رهبری داهیانه رهبر انقلاب وحفظ روحیه وحدت و خودباوری، به آرمان های عالی دست خواهد یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها