خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر:

مهم ترين ویژگی انقلاب بازگشت به دین و معنویت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر در آیین گرامیداشت دهه فجر در مسجد خاتم الانبیاء این شهرستان با تبریک دهه م فجر گفت: مهم ترين ویژگی انقلاب اسلامی ايران بازگشت به دین اسلام و معنویت است.
کد خبر: ۸۸۱۶۹۱۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی با اشاره به تمایز کلی و کاملا جداگانه انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها افزود: مهمترين وجه تمايز انقلاب اسلامی ايران با انقلاب هاى الجزایر، روسيه، فرانسه و ... ريشه مذهبى آن است.

وی مذهب را قوه محركه اصلى انقلاب اسلامى عنوان و حق بودن انقلاب و اهداف بلند آن، حاکمیت ارزش های دینی و معنوی بر انقلاب و حاکمیت ولی فقیه را از عوامل ماندگاری نظام اسلامی برشمرد.

حجت الاسلام طالعی رهبریت شایسته حضرت امام(ره) و رهبر فرزانه انقلاب در ایجاد انقلاب اسلامی و تثبیت آن را بسیار مهم عنوان و بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب با درایت و آینده نگری و بر اساس مبانی فکری فقه اهل بیت(ع) کشور را اداره کرده و نقشه های و توطئه های شوم دشمنان را نقشه بر آب کرده است.

وی تاکید کرد: دشمنان با هجمه فرهنگی، سیاه نمایی و بدبینی مردم به نظام اسلامی، تحریم و تهدید، نفوذ و با اختلاف انداختن بین قوا به دنبال مهار و یا تغییر انقلاب اسلامی هستند که انشاالله با توکل به خداوند، حضور مردم در صحنه و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دشمنان قسم خوده انقلاب اسلام همه آرزوهای خود را به گور خواهند برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها