خبرهای داغ:
در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی؛

عقد تفاهم نامه همکاری شهرداری خامنه با و اداره بهزیستی شبستر

شهرداری خامنه و اداره بهزیستی شبستر با هدف برگزاری همایش های جلوگیری از آسیب های اجتماعی و تشکیل کارگاه‌های آموزش مهارت‌های زندگی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۸۸۱۶۹۱۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی خامنه، این تفاهم‌نامه با موضوع گسترش همکاری‌های مشترک و استفاده از امکانات و توانمندی‌های طرفین در راستای استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود به منظور تأمین سلامت جسمی، روانی و اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده ها و کسب مهارت های زندگی در جامعه هدف، به امضا رسیده است.

همکاری در برگزاری همایش‌ها، هم‌اندیشی‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی مرتبط با خانواده، برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه کسب مهارت‌های زندگی، فرزندپروری، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد، ایدز و ... از محورهای مهم این تفاهم‌نامه است.

شهرداری خامنه پیش از این نیز اقدام به برگزاری کارگاه‌ها، دوره‌های آموزشی، همایش ها و برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اعتیاد و ایدز با عناوین نپیشگیری از اعتیاد و آسیب‌ها اجتماعی ناشی از آن» و «پیشگیری از اعتیاد و آشنایی با عواقب سو مصرف آن در میان بانوان» با همکاری مؤسسه باران و اداره بهزیستی شبستر کرده و امید می رود که با عقد مجدد این تفاهم نامه زمینه برای همکاری های هر چه بیشتر فراهم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها