حوزه مقاومت بسیج شهید چمران-بیجار برگزار کرد:

همایش مقابله با هجمه سلفیت در مناطق اهل سنت

حوزه مقاومت بسیج شهید چمران با همکاری فرهنگی اجتماعی ناحیه بیجار همایش مقابله با هجمه سلفیت در مناطق اهل سنت ۹۵/۱۱/۰۷ برگزار کرد.
کد خبر: ۸۸۱۶۹۳۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  حوزه مقاومت بسیج شهید چمران با همکاری فرهنگی اجتماعی ناحیه بیجار همایش مقابله با هجمه سلفیت در مناطق اهل سنت برگزار کرد.

این برنامه که در مسجد النبی شهرستان بیجار با حضور مسئولین و احاد مردم برگزار شد ابتدا امام جمعه اهل سنت ضمن خیر مقدم گویی به حاضرین توضیحاتی را در مورد ماهیت سلفیت و  دشمنیهای که با اسلام و انقلاب دارند ارائه نمود.

وی گفت: این افراد نه تنها طرفدار اهل سنت نیستند بلکه طرفدار اسلام هم نیستد و این برنامه ها برای ایجاد اختلاف بین اهل سنت باخودشان و سایر مذاهب است.

 در ادامه این همایش امام جمعه شهرستان بیجار حجت السلام مرادی نیز در مورد فرقه های تندرو که به اسم اسلام فجایع زیادی را رقم زده اند  و  ضربه های زیادی را به اسلام وارد کرده اند،اظهار کرد:  کارها و فعالیتهای این فرقه های تندرو نه تنها هیچ نفعی برای مسلمانان ندارد ندارد بلکه باعث ایجاد تفرقه و غالب شدن مستکبران بر مسلمانان خواهد بود در پایان همه شرکت کنندگان از گروههای سلفی و وهابی تبری جستند و بروحدت مسلمانان تاکید کردند.

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات