مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود:

بیش از یک هزار خانوار تحت حمایت شهرستان ایجرود می باشند

هم اکنون تعداد خانواده های تحت حمایت شهرستان ایجرود یک هزار و۵۰ خانوار با جمعیتی معادل ۱۶۸۴ نفر است.
کد خبر: ۸۸۱۷۲۷۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود ضمن ارائه آماری از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ایجرود، مشارکت خیران را یکی از عوامل مهم در رفع مشکلات نیازمندان اعلام کرد و گفت: بهره‌گیری از ظرفیت خیران در رفع نیازهای مددجویان یکی از رویکردهای کمیته امداد در دهه چهارم فعالیت این نهاد است.

حسن سهرابی در ادامه افزود: خوشبختانه همراهی و همکاری خیران در ارائه خدمات موثر به مددجویان کمیته امداد راهگشا و مثمر ثمر است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف مشارکتی با مساعدت و همراهی خیران اظهار داشت: رویکرد کمیته امداد در حوزه مشارکتهای مردمی توسعه مشارکت تقاضا محوراست

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد خانواده های تحت حمایت شهرستان ایجرود ۱۰۵۰خانوار با جمعیتی معادل ۱۶۸۴ نفر است، گفت: که ازاین تعداد ۱۵۱نفر یتیم و فرزند محسنین هستند.

سهرابی در ادامه از کمک 300 میلیون ریالی یک خیر به مددجویان تحت حمایت امداد این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به نیازسنجی خانواده های تحت حمایت امداد این شهرستان یک خیر مبلغ مذکور را برای تامین هزینه های درمانی از جمله تهیه لوازم مورد نیاز بیماران صعب العلاج شامل تشک مواج ، ویلچر ، سمعک و... و تهیه لوازم ضروری منزل تعداد ۷۳ مددجوی ایجرودی به کمیته امداد این شهرستان اهدا کرده است.

وی ادامه داد: در همین زمینه مبلغ 90 میلیون ریال نیز توسط چند خیر ایجرودی برای تامین لوازم اساسی منزل مددجویان تحت حمایت این شهرستان از جمله بخاری، یخچال، فرش اهدا شده است.

ارسال نظرات