خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان تأکید کرد

ضرورت آشنایی نوجوانان و جوانان با ارزش‌ها و اندیشه‌های انقلاب اسلامی

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان با بیان اینکه باید نوجوانان و جوانان با ارزش‌ها و اندیشه‌های انقلاب اسلامی آشنا شوند، گفت: دانش‌آموزان و نوجوانان سرمایه‌های نظام آینده انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۸۱۷۴۳۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سیدرضا موسوی در پویش ملی «چله نقلاب» ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای 8 سال دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار کرد: سردار شهید «همدانی» به عنوان قافله سالار شهدای مدافع حرم بود.

وی با بیان اینکه پیامبر(ص) در روایتی می فرماید« قومی به دور روح الله جمع می‌شوند، که با یکدیگر هیچ نسبت قوم و خویشی ندارند، شیعیان امیرالمومنین(ع) هستند، سن‌های کمی دارند و کارهای بزرگی انجام می دهند»، گفت: در سال 42 امام (ره) که از ایران تبعید شد، وقتی از ایشان سوال شد که با چه کسانی می خواهید در مقابل حکومت و نظام بایستید ایشان فرموند که «سربازان من هنوز در گهواره اند».

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان با بیان اینکه این روایت پیامبر(ص) دلالت به انقلاب حضرت امام خمینی(ره) دارد، تصریح کرد: از سال 42 تا 57 بعد از 15 سال وقتی امام(ره) به میهن بازگشتند و صدای «هل من ناصرالینصرونی» را سر دادند از همه قوم‌ها لر، ترک، بلوچ، عرب و... به ندای ایشان لبیک گفتند و بدون اینکه با یکدیگر نسبت خویشاوندی داشته باشند به گرد هسته امام جمع شدند و با سن کم انقلاب را به پیروزی رسانند و کار بزرگی انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه سربازان انقلاب مرگشان شهادت در راه رضای خدا است، ابراز داشت: این افراد همه با یک هدف وارد عرصه مبارزه شدند، مردانه به پای نظام و انقلاب خود ایستادند.

موسوی با اشاره به رشادت‌های نوجوانان وجوانان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: وقتی هشت سال جنگ را به ما تحمیل کردند، همان افرادی با سن کم که در به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب گرد امام(ره) جمع شدند، هشت سال جنگ تحمیلی را نیز مدیریت کردند و به پیروزی رسیدند.

وی با اشاره به رشادت‌های شهید «فهمیده» با مخاطب قرار دادن نوجوانان ابراز داشت: این شهید والامقام هم‌سن و سال شما بود و شما نیز باید امثالی چون شهید «فهمیده» را برای خود الگو قرار دهید.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان با بیان اینکه باید نوجوانان و جوانان با ارزش‌ها و اندیشه‌های انقلاب اسلامی آشنا شوند، بیان داشت : شما دانش‌آموزان و نوجوانان سرمایه‌های نظام آینده انقلاب اسلامی هستید و این رسالت بر گردن شما و ما هست که از این انقلاب درس بگیریم و به عنوان یک الگو از آن استفاده کنیم.

وی زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا را از وظایف نسل چهارمی‌های انقلاب برشمرد و یادآور شد: شما دانش‌آموزان باید سربازان خوبی برای ولایت باشید و راه شهدا را ادامه دهید همچنان که این از وظایف همگان است.

موسوی با مخاطب قرار دادن نسل چهارمی‌های انقلاب خاطرنشان کرد: شما به عنوان کسانی که پرچم این انقلاب را به‌دست گرفته‌اید باید راه شهدا را ادامه دهید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات