در دومین روز از دهه فجر انجام شد؛

افتتاح گازرسانی به 10 روستای اصلاندوز با حضور معاون استاندار اردبیل

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی استاندار اردبیل، گازرسانی به روستای بران علیا و چندین روستای اصلاندوز را افتتاح کرد.
کد خبر: ۸۸۱۷۶۱۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از خبرنگارارس تبار،در دومین روز از دهه مبارک فجر با حضوراقبال عباسیمعاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل ،فرماندار شهرستان پارس آباد،بخشداران اصلاندور و اسلام آباد،فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری،فرماندهی انتظامی،جمعی از مسئولان شهرستان، گازرسانی به روستای بران علیا و چندین روستای شرق دره رود افتتاح و به بهره برداری رسید.

سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ارس تبار گفت:برای گازرسانی به 24 روستای اصلاندوز مبلغی در حدود 6 میلیارد تومان هزینه شده که تعدادی از این روستاها امروز افتتاح شده و بقیه نیز در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود:برای گازرسانی به روستای بران علیا حدود 500 میلیون تومان هزینه شده که امروز با دستان معاون استاندار اردبیل افتتاح و در اختیار اهالی این روستا قرار گرفت.

گفتنی است، عباسی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل و مینایی بخشدار اصلاندوز در جمع مسئولان و اهالی روستای بران علیا در مسجد جامع این روستا گزارشی از اقدامات دولت تدبیر و امید در بحث گازرسانی و سایر پروژه های عمرانی و خدماتی در سطح استان و شهرستان و بخش ارائه دادند.



.

ارسال نظرات