همه توطئه ها در ایران از روز ۲۳ بهمن ۵۷ شروع شد

سردار ترابی در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج بشاگرد گفت :متاسفانه برخی از انقلابیون ما نیز در این توطئه ها فریب دشمن را خوردند و راه امام راحل را رها کردند.
کد خبر: ۸۸۱۷۶۲۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سردار پاسدار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در دیدار با فرمانده پایگاه های بسیج شهرستان بشاگرد ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: دقیق بعد از پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی همه توطئه ها و دسیسه ها در ایران از روز ۲۳ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ شروع شد، متاسفانه برخی از انقلابیون ما نیز در این توطئه ها فریب دشمن را خوردند و از روی فریب و یا سیاست راه امام راحل را رها کردند.

سردار ترابی اظهار کرد: بعد از انقلاب تمامی مرزهای کشور از خوزستان گرفته تا کردستان و سیستان و بلوچستان دچار جنگ و توطئه شد اما با درایتی که امام داشت و با جان فشانی شهدا، روز به روز رو به جلو حرکت کردیم و کشورمان در بین این همه توطئه دشمن سربلند بیرون آمد. در آن دوران مردم ما تفنگ و تانک نداشتند اما قلب داشتند و قلبشان را با امام پیوند زده بودند. همین مردمی که دل و سر و جانشان را به امام هدیه داده بودند جلو لشکریان صدام را گرفتند.

وی افزود: اکنون نیز دور تا دور کشور ما در حال جنگ است، جنگ در عراق، جنگ در سوریه، فلسطین، لبنان و یمن، جنگ در افغانستان، دشمنان کشور همه این جنگ ها را به خاطر ایران شروع کرده است، تا مرزهای ایران را نا امن کنند. همه دنیا بسیج شد تا ظرف سه ماه فاتحه سوریه و بشار اسد را بخوانند اما چه اتفاقی افتاد که جنگ سوریه پنج سال طول کشیده است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) تمام رشادت های ۵۸ سال اخیر در کشور ایران را یادآور شد و گفت: هر چقدر از تاریخ انقلاب می گذرد شاهد رشادت ها و دلاوری های بسیجیانمان هستیم و افتخار می کنیم که هنوز پرچم ما سه رنگ است و باید بر این ببالیم. ما باید به نظام افتخار کنیم، باید به امام (ره) افتخار کنیم که گفت آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

سردار رضا ترابی با بیان اینکه اکنون باید راه امام و شهدا را ادامه داد و در خط رهبری حرکت کرد افزود: اکنون باید بند به بند سخنان و رهنمود های رهبر معظم انقلاب سرلوحه هر یک از ما باشد و درپی عملی کردن اهداف و سخنان ایشان باشیم.

وی در پایان سخنان خود گفت: بسیج فقط متعلق به سپاه و ایران نیست بلکه بسیج مال تمام دنیا است و در بسیج به روی همه باز است.

 

ارسال نظرات