وزیر اسبق اطلاعات در رشت:

امروز عده ای در مقابل استکبار کوتاه می آیند/مقاومت ملت در برابر استکبار امتیازی که دشمن را به زانو درآورد

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه امروز یک عده در مقابل استکبار کوتاه می آیند اظهار کرد: با مشاهده مصوباتی که اخیرا در کنگره آمریکا در ارتباط با تحریمات مجدد علیه ایران تصویب شده است می توان تجربیاتی مبنی بر اینکه برخی حامیان مستکبرین هستند کسب کرد.
کد خبر: ۸۸۱۷۷۴۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه امروز یک عده در مقابل استکبار کوتاه می آیند اظهار کرد: با مشاهده مصوباتی که اخیرا در کنگره آمریکا در ارتباط با تحریمات مجدد علیه ایران تصویب شده است می توان تجربیاتی مبنی بر اینکه برخی حامیان مستکبرین هستند کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در مراسم اولین یادواره مدافع حرم پاسدار شهید حامد کوچک زاده در مهدیه رشت اظهار داشت: یکی از مسائل مهم و قابل توجه جوانان استقامت انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با اشاره به اینکه یکی از مسائل بسیار قابل توجه در ارتباط با شهدا توجه به تاریخ است گفت: یک سوم قرآن بیان داستان گذشتگان است قرآن تاریخ اخبار مختلف را بیان می کند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه با مراجعه به قرآن می توانیم حوادث گذشتگان را با مسائلی که در پیش رو داریم مقایسه کنیم گفت: در قرآن سنت ها و قوانین الهی در چهارچوب تاریخ اعلام می شود.

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به اینکه شهدا محاسباتشان در امور زندگی را از درس های قرآن دریافت می کنند افزود: شهدا در محاسبات خود دچار اشتباه نشده و دقیق عمل خواهند کرد و دشمن امروز تمام انرژی خود را گذاشته که مسئولان و نخبگان ملت ایران را دچار اشتباه محاسباتی کند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس تصریح کرد: امام علی(ع) در نهج البلاغه علت سقوط بنی اسرائیل را رهنمود های خداوند و قوانین و سنت های الهی عنوان کرد و خداوند برای رهایی از نظام سلطه  امتیازاتی را به اعمال بندگان قرار داده است.

وی نجات از نظام طغیانگر و طاغوت و ایستادگی در مقابل استکباری که از آمریکا به وجود آمده را ۵ امتیاز الهی عنوان کرد و تاکید کرد: مقاومت سنگین ملت انقلابی در مقابل استکبار امتیازی است که امروزه استکبار را به زانو درآورده است.

وزیر اسبق اطلاعات خاطرنشان کرد: یکی از ثمرات و امتیازات استقامت انقلاب اسلامی امنیتی است که  در هیچ کجای دنیا وجود ندارد و هزینه آن خون شهدا بوده و اگر دفاع مقدس نبود امروز امنیت نبود.

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به اینکه امروز یک عده در مقابل استکبار کوتاه می آیند اظهار کرد: با مشاهده مصوباتی که اخیرا در کنگره آمریکا در ارتباط با تحریمات مجدد علیه ایران تصویب شده است می توان تجربیاتی مبنی بر اینکه برخی حامیان مستکبرین هستند کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه  امام راحل در اولین سخنرانی خود در سال ۴۲ سه هدف را برای آغاز نهضتشان اعلام کردند تصریح کرد: اولین هدف از آغاز نهضت ایجاد حکومت اسلامی  هدف دوم بیداری اسلامی در دنیای اسلامی و سومین هدف آمادگی ظهور برای امام زمان (عج) بوده است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با تاکید بر اینکه دشمن برای براندازی نظام آرام نمی‌نشیند خاطرنشان کرد: ایستادگی ملت در مقابل دشمنی که همه تلاش خود را برای سقوط حکومت اسلامی خواهد کرد امتیازی ارزشمند است.

حجت‌الاسلام مصلحی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نفوذ دشمنان را در بحث اقتصادی، اجتماعی،  سیاسی و بحث های امنیتی و همه مقولات دانسته اند اظهار داشت: ایجاد فضای بی امنی و بی اعتمادی مابین مردم بی مسئولیتی یک مفسد اقتصادی و شعله زدن بر آن توطئه دشمن است.

وی خاطر نشان کرد: در بحث اخیر ترامپ مبنی بر مهاجرت ها٬ بیداری اسلامی شکل می گیرد و به قوه الهی ایستادگی و پشتیبانی از قدرت حاکمیت و ایستادگی در مسیر ولایت٬ انقلاب اسلامی را در دنیا در جایگاه بالایی قرار داده و مقاومت ملت ایران در مسیری که امام راحل پیش روی ما گذاشته در جهان الگو است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار