استاندار زنجان:

حل بحران اشتغال در گرو حمایت از بخش خصوصی است

دولتمردان باید پشتیبان و حامی بخش خصوصی باشند، چرا که حل بحران اشتغال و مشکلات اقتصادی کشور در گرو حمایت از بخش های خصوصی می باشد.
کد خبر: ۸۸۱۷۸۲۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در دومین روز از دهه فجر با حضور در مراسم کلنگ زنی پروژه طراحی و ساخت کارخانه تولیدی شرکت صنایع پارت قطعه، گفت: اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان، فرصت اشتغال برای 50 نفر در فاز اول و 150 نفر در فاز تکمیلی را فراهم می کند که این امر، گام مهمی در جهت توسعه استان به شمار می آید.

اسداله درویش امیری افزود: پیشرفت صنعت برق و الکترونیک استان در زمینه زیر ساخت ها و دستیابی به تکنولوژی های جدید و روز دنیا، ستودنی است.

وی استان زنجان را قطب اصلی در صنعت برق کشور دانست و بر پشتیبانی بخش های دولتی و سرمایه گزاران خصوصی از این حوزه تاکید کرد.

استاندار زنجان همچنین در مراسم کلنگ زنی مجتمع صنعتی گلرنگ، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این طرح با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان که اشتغال 250 نفر را در این مجموعه موجب می شود، ابراز کرد: امیدواریم با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است، شاهد بهره برداری از این مجموعه تا پایان شهریور ماه سال آینده باشیم.

وی بر ضرورت امر اشتغالزایی و سرمایه گذاری واحدهای خصوصی تاکید کرد و افزود: برای ایجاد اشتغال و توسعه استان، باید به طور صحیح از سرمایه گذاری بخش خصوصی استفاده کنیم تا به نتایج مطلوبی دست یابیم.

درویش امیری، پرداختن به مساله اشتغال جوانان را بزرگترین وظیفه مسئولان دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم با همت سرمایه گذاران و حمایت دولتمردان، جوانان بیکار استان مشغول به کار شوند که این امر، موجب رونق سرمایه گذاری در استان خواهد شد.

ارسال نظرات