افتخارآفرینی ووشوکاران زنجانی در رقابت های قهرمانی کشور

نونهال ووشو کار زنجانی مدال طلای ی فرم جی ین شو و برنز فرم چانگ چوان بخش تالو را کسب کرد.
کد خبر: ۸۸۱۷۸۳۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسابقات قهرمانی کشور ووشو در رده های سنی نونهالان،نوجوانان و جوانان و در دو بخش ساندا و تالو طی سه روز در استان فارس برگزار و نفرات برتر به اردو های تیم ملی جهت حضور در مسابقات ووشو قهرمانی آسیا که سال آینده در کره جنوبی برگزار میگردد،دعوت شدند.

ایلیامحمدخانی نونهال ووشو کار زنجانی مدال طلای ی فرم جی ین شو و برنز فرم چانگ چوان بخش تالو را کسب کرد.

ابوالفضل قره باغی دیگر نونهال ووشو کار زنجانی نیز مدال نقره فرم چانگ چوان و چیانگ شو بخش تالو را برای استانمان به ارمغان آورد.

همچنین دو قهرمان ملی پوش استان سید محمد حسینی مدال بسیار ارزشمند طلای فرم چانگ چوان در بخش تالوی جوانان و امیر حسین سلطانی مدال نقره ی همین فرم را در بخش تالوی جوانان کسب کردند و علی محمدی ساندا کار 60 کیلوی جوانان حریف خود را در اولین بازی طی دو راند متوالی شکست داد و در مرحله بعدی مدال طلا به دست آورد و آیدین سهرابی مدال برنز فرم گوئن شو را کسب کرد.

امیر حسین پوسانه، حمید اسماعیلی و توحید هدایت پور نیز در تالو 3مدال خوشرنگ طلا را به دست آوردند و 3 مدال برنز توسط محمد مهدی شامی در تالو و محمد رضا خدابنده لو و محمد مهدی کشاورز در ساندا کسب گردید وکلکسیون افتخارات استان را تکمیل نمودند و مسابقات ووشو قهرمانی کشور با کسب افتخارات کم نظیر فرزندان جویای نام زنجانی به پایان رسید.

ارسال نظرات