دیدارمسئولین بانه با امام جمعه شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر

جانشین فرمانده سپاه بانه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه به مناسبت دهه فجر با ماموستا حیدری امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۱۷۹۱۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا حیدری امام جمعه بانه در این دیدار اظهار داشت: بعد از انقلاب خدمات زیادی به برکت نظام در روستاها ارائه شده است به طوری که در سال های قبل از انقلاب بسیاری از روستاها از خدمات و نعمت ها محروم بودند اما بعد از انقلاب خدمات زیادی در روستاها داده می شود.

 

محمد فلاح" فرماندار بانه نیز تصریح کرد:امروز در روستاهای ما همه زیر ساخت ها فراهم است و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از این خدمات در روستاها نبود و امروز مناطق روستایی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این گونه از این نعمت ها بهره می گیرند.

 

سرهنگ احمد فرجی جانشین فرماندهی سپاه بانه نیز در این دیدار، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همه شهیدان نظام اسلامی را گرامی داشت و گفت: امروز به برکت خون شهدا همه مردم ایران در هر جایگاه و منزلتی که هستند از برکات انقلاب اسلامی برخوردار هستند که بایستی قدردان این نعمت بود.

 

وی با اشاره به برنامه های کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان بانه نیز افزود: امسال در دهه فجر برنامه های فرهنگی اجتماعی مناسبی پیش بینی شده است که با محوریت یادواره های شهدا در شهرستان برگزار خواهد شد.

 
ارسال نظرات