حضور در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان

حضور در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر یاوه گویی های قدرت های استکباری است.
کد خبر: ۸۸۱۸۳۲۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
امام جمعه سوق در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22بهمن گفت: مردم ایران همیشه در صحنه هستند و با حضور خودشان در 22بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و اسلام می زنند و نشان می دهند که ما همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستیم.

حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه اول با دعوت از نمازگزاران به رعایت تقوای الهی افزود: غیبت یکی از گناهانی است که موجب ضایع شدن عبادات و تقوای انسان می‌شود.    

وی در ادامه به عوامل فشار قبر اشاره و تاکید کرد: تعلقات و وابستگی به دنیا، آلودگی و رذائل اخلاقی و رفتاری باعث فشار قبر و گرفتاری عالم قبر می‌شوند.

امام جمعه سوق در خطبه دوم عامل بسیاری از گناهان را بی‌تقوایی دانست و از مردم خواست تا با رعایت تقوا گناه را از خود دور کنند.

کیانی اصل همچنین به سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اشاره کرد و گفت: زنان جامعه ما باید از این بانوی بزرگوار الگوگیری کنند.

امام جمعه سوق افزود: زنان ما نیز در صحنه انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش بسیار ارزنده ای را ایفا کردند.

وی در ادامه گفت: یک بار دیگر آمریکایی ها ماهیت خودشان را نشان دادند و با قانون صدور منع روادید و جلوگیری از ورود ایرانیان نشان دادند که حقیقتا آمریکا با مردم ایران و با مسلمانان دشمنی دارند و دشمنی آنها با جمهوری اسلامی به خاطر ماهیت اسلامی بودن آن است و امروز بین آمریکا اسلام ستیز و اسلام استکبار ستیز هیچ نقطه مشترکی وجود ندارد.

ارسال نظرات