معاون فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستانهاي استان تهران:

ما خادم خانواده شهدا هستيم

خبرگزاری بسیج: معاون فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستانهاي استان تهران گفت: مراسم در مهماني لاله ها در بیش از 19 هزار گلزار شهدای سراسر کشور و 380 گلزار در استان تهران برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۸۱۸۳۴۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۴

امير مرادي افزود: یازدهمین آیین غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهدای ادیان توحیدی و تکریم خانواده های شهدای ارامنه، آشوری ها، کلیمیان و زرتشتیان با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جمعی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و روحانیون دیگر ادیان توحیدی در آرامستان کلیمیان تهران برگزار شد.

وي به آمار شهداي اديان مختلف در كشور اشاره كرد و گفت: در بين شهداي دفاع مقدس شهدايي از اقليتهاي ديني داريم كه شامل 200شهيد عزيز هستند كه 11تن از اين شهدا از اديان كليمي محسوب مي شوند كه به طور مشخص 6تن از اين شهدا در آرامستان كليمي ها در تهران به خاك سپرده شده اند و 5تن ديگر در كرمانشاه و شهرهاي ديگر مدفون هستند.

وي افزود:در مهماني لاله ها از قبور 3شهيد دوران دفاع مقدس و 3شهيد بمباران عطرافشاني و غبارروبي شد.

وي تاکید کرد که ما خادم خانواده شهدا هستيم  و براي تجديد بيعت با خانواده شهدا در فجر انقلاب بر حسب وظيفه ديني انساني با شهدا پيماني محكمتر از ديروز خواهيم بست تا ارزشهاي مقدس جنگ  را بتوانيم با ياد و خاطره آنان  زنده نگهداريم .

ارسال نظرات