خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا:

فرهنگ ایثار و شهادت، رمز پیروزی انقلاب است

فرمانده سپاه جلفا در جمع مردم هادیشهر، فرهنگ ایثار و شهادت را مهم ترین رمز پیروزی ملت بزرگ ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در برابر دشمنان این نظام دانست.
کد خبر: ۸۸۱۸۴۲۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل شریفی با بیان اینکه مردم ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا حال توانستند در برابر تحریم ها و هجمه های دشمنان ایستادگی کنند، گفت: رمز این موفقیت داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و حرکت در مسیر آرمان های این انقلاب و ولایت است.

وی ادامه داد: انقلاب مدیون دهه فجر است و این دهه بهترین فرصت برای انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جوان است و برپایی باشکوه برنامه های گرامیداشت دهه فجر با توجه به توطئه ها و تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شریفی به جایگاه کشورمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: اصلی ترین اهداف انقلاب اسلامی، استقلال طلبی، آزادی خواهی و رهایی از سلطه استکبار و آمریکا بود و ساختن کشوری اسلامی به دست این جوانان و احیای اسلام توحیدی بود که به فضل الهی علیرغم همه شیطنت ها و دشمنی ها، با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، این انقلاب در اهداف ترسیم شده، رو به جلو حرکت می کند.

فرمانده سپاه جلفا اظهار داشت: با وجود اینکه استکبار به ویژه امریکا همواره علیه انقلاب اسلامی سنگ اندازی فراوان می کنند ولی ملت عاشورایی و حسینی ایران که در نتیجه پیروزی انقلاب به اوج عزت و اقتدار رسید در راهپیمایی های گوناگون، معرفت و وفاداری خودشان را به امام، انقلاب، ولایت و خون شهدا نشان دادند و این بار نیز در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، سیلی محکم بر دهان یاوه گویی های دشمنان خواهند زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها