خبرهای داغ:

مسئول جدید کانون بسیج اساتید اهر معرفی شد

با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه اهر، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر مسئول جدید کانون بسیج دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان اهر معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۱۸۸۷۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رئیس سازمان بسیج اساتید آذربایجان شرقی با تأکید بر نقش مهم کانون بسیج اساتید در دانشگاه ها بر تلاش مضاعف بر تحقق منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه ها یادآور شد.

مسلم اورنگی بااشاره به اینکه شهدای دوران دفاع مقدس و ایثارگران در آن روزها با ایثارگری و از جان گذشتگی کشور ما را سرافراز کردند گفت: امروز نیز در دانشگاه ها، کانون های بسیج اساتید به عنوان کانونهای مبارزه با جنگ نرم دشمنان باید مورد توجه قرار گیرد و اساتید بسیجی با اهتمام ویژه با تکیه بر قدرت ایمان و تقوی در ترویج فرهنگ غنی اسلامی و جذب جوانان به مسائل معنوی و دینی و ارائه راهکارهای علمی و عملی در مقابله با جنگ نرم تلاش مضاعف کنند.

 

فرمانده سپاه اهر نیز در ادامه با تأکید بر نقش مهم بسیج اساتید دانشگاه ها بر همکاری و همراهی بیشتر در جهت تقویت و توسعه این تشکل مهم دانشگاهی تأکید کرد.

عبدالحسین ایمانی، با قدردانی از مسئول سابق بسیج اساتید اظهار امیدواری کرد، با خضور مسئول جدید کانون بسیج اساتید و ارائه برنامه های متنوع روز به روز شاهد رشد و بالندگی این نهاد مقدس در همه عرصه ها، خاصه عرصه علم و فرهنگ باشیم.

در این آیین با قدردانی از حامد همتی مسئول سابق بسیج اساتید، حکم مسئولیت کانون بسیج اساتید اهر به نادر اسدی اعطا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها