مسئول جدید بسیج رسانه آذربایجان شرقی:

بسیج ظرفیتی برای گفتمان سازی انقلاب است

مسئول جدید بسیج رسانه آذربایجان شرقی در آیین معارفه خود از بسیج به عنوان ظرفیتی برای گفتمان سازی انقلاب یاد کرد و گفت: بسیج منبع تولید اراده و غیرت است و در این عرصه که عرصه مهمی است می تواند نقش موثری ایفا کند.
کد خبر: ۸۸۱۸۹۳۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، روح الله دهقان نژاد با بیان اینکه خود را اعضای افتخاری تحریریه همه نشریه ها می داند، افزود: چارچوب و خطوط نظام را خط سیر خود می دانم.

وی تحقق رسانه های تراز انقلاب را استفاده از ظرفیت رسانه ای استان و نیروی متعهد و متخصص دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به تحرک و پویایی رسانه های استان این امر ممکن خواهد بود.

دهقان نژاد هم چنین از راه اندازی کانون های بسیج رسانه در شهرستان های دارای اصحاب رسانه فعال، خبر داد و اظهار داشت: باید استفاده از ظرفیت رسانه ای معطوف تبریز نباشد و از ظرفیت رسانه های فعال شهرستان ها هم استفاده کنیم.

این فعال رسانه ای توجه به امور تخصصی برای چابک سازی، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، تاستفاده از نیروی کارآمد، هم افزایی رسانه ای، توجه به خواسته های صنفی و ... از برنامه های پیش رو برای تحقق رسانه تراز انقلاب و تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب برشمرد.

روح الله دهقان نژاد، مشاور امور جوانان مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، مشاور سابق فرهنگی و جوانان فرماندار تبریز، عضو هیات امنا و مدیر روابط عمومی کمیسیون حقوق بشر اسلامی منطقه 7 کشور، سردبیر سایت بشر نیوز ،دبیر خبر شبکه سهند و ... را کارنامه کاری خود دارد.

ارسال نظرات